reklama

Apple ma informować, że Samsung nie skopiował iPada

Strona główna Aktualności

O autorze

Kobieta o wielu talentach, użytkowniczka OS X kochająca fotografię, kuchnię wschodnią, ciężką muzykę i poprawną polszczyznę.

Według brytyjskiego sądu, w którym miała miejsce sprawa Samsung vs. Apple, Samsung jest za mało fajny żeby kopiować iPada. Apple jednak został zobowiązany do dość nietypowego zadośćuczynienia.

Nietypowa kara, jaka została nałożona na Apple'a, to obowiązek umieszczenia na odpowiednich stronach internetowych oraz reklamach przez 6 miesięcy informacji, że Samsung nie kopiuje wzorów Apple'a. Apple odwołał się od wyroku, ale jeśli sąd apelacyjny odrzuci wniosek, producent iPada będzie musiał zainwestować w zmiany na stronie, nowe reklamy oraz specjalne ogłoszenia w mediach. Kampania ma na celu ogłoszenie w całej Wielkiej Brytanii, że Galaxy Tab 10.1 nie jest kopią.

Z brytyjskim wyrokiem zgodziły się sądy w Holandii i Australii, zaś w Niemczech i Stanach Zjednoczonych sprzedaż Galaxy Tab 10.1 została ograniczona (w Niemczech Samsung obchodzi zakaz modelem 10.1N). W żadnym innym kraju sąd nie nakazał przeprowadzenia kampanii informującej, że ktoś skopiował (lub nie) produkt konkurenta.

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieNie wiemy, co jemy - państwowe badania to kropla w morzu. Projekt FoodRentgen chce to zmienić