r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Autoryzacja mobilna w oddziałach mBanku przyspiesza obsługę klientów

Strona główna AktualnościBIZNES

mBank wprowadził możliwość mobilnej autoryzacji zleceń realizowanych nie tylko przez Internet, ale także w placówkach. Dzięki temu obsługa transakcji bankowych jest szybsza średnio o 15%, do tego dochodzi oszczędność papieru i wygoda – nie trzeba pilnować papierowego potwierdzenia transakcji po wyjściu z placówki.

Autoryzacja mobilna w mBanku była testowana od jesieni ubiegłego roku, a od kwietnia jest dostępna dla wszystkich. Operacje zlecane za pośrednictwem bankowości internetowej są potwierdzane nie SMS-em, jak bywa to w bardziej tradycyjnych systemach, ale w swojej aplikacji mobilnej. Popularność tego rozwiązania rośnie, stąd decyzja wprowadzeniu go także do placówek.

Za autoryzacją mobilną przemawia nie tylko wygoda, ale też bezpieczeństwo. Klienci nie muszą przepisywać haseł jednorazowych z SMS-ów (a wcześniej z kart ze zdrapkami). Nie można też przechwycić ich w inny sposób, na przykład złośliwą aplikacją mobilną. Komunikacja między aplikacją mobilną mBanku a serwisem transakcyjnym zabezpieczona jest szyfrowaniem SSL/TLS 1.2 oraz dodatkowym szyfrowaniem wewnątrz tego kanału. Ma to gwarantować pełną poufność i autentyczność powiadomienia autoryzacyjnego. Wszystkie szczegóły operacji przetwarzane przez aplikację mobilną chronione są przed nieautoryzowanym dostępem, na przykład ze złośliwej aplikacji.

r   e   k   l   a   m   a

Poza mBankiem autoryzację mobilną transakcji oferują także inne banki, jak ING Bank Śląski, a kolejne planują wdrożenie. Na pewno niebawem otrzymają ją klienci PKO BP.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.