r   e   k   l   a   m   a
reklama

Dla twórców Wiedźmina 3 PC i nowe konsole to na razie jedna bestia, ale myślą jak mogą wykorzystać ich możliwości

Strona główna Aktualności

O autorze

Miłośnik gier komputerowych, konsolowych i nowych technologii, zwłaszcza owoców azjatyckiej myśli technicznej. Recenzent, czasem doradca oraz fotograf, zawsze otwarty na innych ludzi. Filolog.

Studio CD Projekt RED, które przygotowuje z myślą o PC, Xboksie One oraz PlayStation 4 grę RPG Wiedźmin 3: Dziki Gon, nie ma zamiaru tracić gdziekolwiek na jakości produktu i chociaż najwyraźniej to na komputerach o odpowiedniej konfiguracji ujrzymy kilka dodatkowych efektów graficznych, póki co z każdym sprzętem pracuje się deweloperom równie dobrze. Twórcy chwalą sobie szybką pamięć w PS4, ale obecnie o ewentualnych różnicach pomiędzy poszczególnymi wersjami projektu nie wspominają nic. Nawet na teoretycznie słabszym Xboksie One nie ma na tym etapie prac problemów. Pod względem czysto obliczeniowym to podobna bajka, choć zespół liczy na stopniowe uwalnianie mocy konsoli przez Microsoft zanim przystąpi do optymalizacji dzieła. Na pewno dzięki znanym twórcom gier PC narzędziom z Xboksem One pracuje się szybciej.

Warto pamiętać, że obie nowoczesne platformy popisać się mogą pewnymi swoimi rozwiązaniami, o których CD Projekt RED nie zapomina. Już teraz wspomina się o wykorzystaniu w Wiedźminie 3 nowego Kinecta, przy czym za wcześnie jeszcze mówić o konkretach. Na pewno Dziki Gon to jednak przede wszystkim gra na pady, więc też kombinuje się z możliwościami, jakie dają poszczególne kontrolery, uwagę kierując zwłaszcza ku powierzchni dotykowej manipulatora PS4. Na względzie twórcy mają również ewentualne wykorzystanie sparowanych z systemami urządzeń przenośnych, przy czym na razie potwierdzają wyłącznie wsparcie dla technologii SmartGlass.

© dobreprogramy
reklama
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieSą powody, dla których świat fascynuje się grą, o której nie wie absolutnie nic