Dobry rok Onet.pl Strona główna Aktualności18.08.2004 14:09 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Po raz pierwszy w swojej historii, za pierwsze półrocze 2004 roku, największy i najpopularniejszy polski portal internetowy Onet.pl wypracował zysk netto. Zwykle druga część roku jest lepsza od pierwszej więc szykuje się znakomity rok portalu. W pierwszym półroczu 2004 r. portal Onet.pl wykazał ponad 2 miliony złotych zysku netto przy EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację) na poziomie 8,5 miliona złotych. Jednocześnie Onet.pl w pierwszym półroczu generował stabilne nadwyżki środków pieniężnych wystarczające na finansowanie inwestycji oraz obsługę zadłużenia wobec jednostki dominującej (Grupa Onet.pl SA). W porównaniu do pierwszego półrocza zeszłego roku przychody portalu wzrosły o 59 procent. Szybko wzrasta znaczenie Internetu jako medium reklamowego. Onet.pl od blisko czterech lat jest nieprzerwanie niekwestionowanym liderem na rynku reklamy internetowej, z udziałem w rynku szacowanym na ponad 40 procent. W pierwszym półroczu 2004 roku, w porównaniu z pierwszym półroczem 2003 roku, liczba reklamodawców wzrosła o ponad 45 procent. Zestawienie wskaźników popularności jednoznacznie wskazuje na Onet.pl jako na lidera branży internetowej w Polsce. 1,9 miliarda odsłon miesięcznie, wynik osiągnięty w końcu pierwszego półrocza 2004 roku, stawia Onet.pl wśród najczęściej odwiedzanych portali w Europie. Ponad 5,5 miliona osób w Polsce deklaruje, że korzysta co najmniej raz w miesiącu z portalu Onet.pl. Stanowi to 75 procent wszystkich polskich Internautów (Net Track, SMG/KRC, II kwartał 2004). Warto podkreślić, że spośród osób, które choć raz odwiedziły portal, aż 41 procent pozostało jego lojalnymi użytkownikami, czyli takimi, które deklarują korzystanie najczęściej z Onet.pl (Net Track, SMG/KRC, II kwartał 2004). Niemal każdy polski Internauta zna Onet.pl. Jest to najbardziej znana i rozpoznawana marka polskiego Internetu - znajomość wspomagana marki Onet.pl wynosi powyżej 97 procent, natomiast znajomość spontaniczna 77 procent (Interbus, TNS OBOP, kwiecień-czerwiec 2004). Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Framework Flutter gotowy do podboju rynku. To dobry moment, by się nim zainteresować 9 gru 2018 Oskar Ziomek Oprogramowanie 100 iOS 12.1.1 już dostępny. Mamy dobrą wiadomość dla osób czekających na eSIM w Polsce 6 gru 2018 Mateusz Budzeń Oprogramowanie 49 WWW ma 30 lat. Google Doodle przypomina, jak przez lata zmieniał się internet 12 mar Oskar Ziomek Internet 49 Aplikacja CDA Premium na Smart TV JVC i Toshiby, nawet przez pół roku za darmo 10 gru 2018 Anna Rymsza Oprogramowanie SmartDom 29
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Po raz pierwszy w swojej historii, za pierwsze półrocze 2004 roku, największy i najpopularniejszy polski portal internetowy Onet.pl wypracował zysk netto. Zwykle druga część roku jest lepsza od pierwszej więc szykuje się znakomity rok portalu. W pierwszym półroczu 2004 r. portal Onet.pl wykazał ponad 2 miliony złotych zysku netto przy EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację) na poziomie 8,5 miliona złotych. Jednocześnie Onet.pl w pierwszym półroczu generował stabilne nadwyżki środków pieniężnych wystarczające na finansowanie inwestycji oraz obsługę zadłużenia wobec jednostki dominującej (Grupa Onet.pl SA). W porównaniu do pierwszego półrocza zeszłego roku przychody portalu wzrosły o 59 procent. Szybko wzrasta znaczenie Internetu jako medium reklamowego. Onet.pl od blisko czterech lat jest nieprzerwanie niekwestionowanym liderem na rynku reklamy internetowej, z udziałem w rynku szacowanym na ponad 40 procent. W pierwszym półroczu 2004 roku, w porównaniu z pierwszym półroczem 2003 roku, liczba reklamodawców wzrosła o ponad 45 procent. Zestawienie wskaźników popularności jednoznacznie wskazuje na Onet.pl jako na lidera branży internetowej w Polsce. 1,9 miliarda odsłon miesięcznie, wynik osiągnięty w końcu pierwszego półrocza 2004 roku, stawia Onet.pl wśród najczęściej odwiedzanych portali w Europie. Ponad 5,5 miliona osób w Polsce deklaruje, że korzysta co najmniej raz w miesiącu z portalu Onet.pl. Stanowi to 75 procent wszystkich polskich Internautów (Net Track, SMG/KRC, II kwartał 2004). Warto podkreślić, że spośród osób, które choć raz odwiedziły portal, aż 41 procent pozostało jego lojalnymi użytkownikami, czyli takimi, które deklarują korzystanie najczęściej z Onet.pl (Net Track, SMG/KRC, II kwartał 2004). Niemal każdy polski Internauta zna Onet.pl. Jest to najbardziej znana i rozpoznawana marka polskiego Internetu - znajomość wspomagana marki Onet.pl wynosi powyżej 97 procent, natomiast znajomość spontaniczna 77 procent (Interbus, TNS OBOP, kwiecień-czerwiec 2004). Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji