Google Play Pass w Polsce. Darmowy okres próbny i subskrypcja za 22,99 zł miesięcznie

Google Play Pass w Polsce. Darmowy okres próbny i subskrypcja za 22,99 zł miesięcznie

Google Play Pass wchodzi do Polski, fot. Getty Images
Google Play Pass wchodzi do Polski, fot. Getty Images
Oskar Ziomek
01.10.2020 11:25, aktualizacja: 01.10.2020 11:43

Google Play Pass wchodzi na polski rynek. Użytkownicy Androida, którzy są zainteresowani mobilnymi grami i ciekawymi aplikacjami, mogą więc zdecydować się na opłacanie abonamentu, by zyskać dostęp do do setek gier i aplikacji. Chodzi o programy bez reklam i zakupów wewnątrz aplikacji.

Na początek oferowany jest darmowy okres próbny, zaś potem abonament Google Play Pass można opłacać na dwa sposoby. W przypadku miesięcznego rozliczenia pobierana kwota to 22,99 zł, ale dużo bardziej opłaca się subskrypcja roczna, za którą trzeba zapłacić 139,99 zł – zamiast ponad 275 złotych, jak wyszłoby z comiesięcznego opłacania Play Pass przez rok.

Co ważne, Google podaje, że administratorzy Play Pass mogą udostępniać swoją subskrypcję innym członkom rodziny (maksymalnie 5 osobom) na takiej samej zasadzie, jak w przypadku Biblioteki rodzinnej Google Play. Każdy użytkownik zyskuje wówczas własny dostęp, w efekcie czego działania poszczególnych osób nie mają wpływu na doznania czy propozycje sugerowane pozostałym.

Google zaznacza, że w Play Pass co miesiąc będą się pojawiać nowe pozycje. W bazie już teraz można znaleźć takie gry jak Sonic the Hedgehog, Monument Valley, Terraria czy Star Wars: Knights of the Old Republic, a poza tym LIMBO, This War of Mine czy Teslagrad. Do końca tego roku w Play Pass będzie też dostępna między innymi seria Worms studia Team17.

Więcej o Google Play Pass można przeczytać na oficjalnej, polskojęzycznej stronie. Aby zacząć korzystać z Play Pass, konieczne jest zarejestrowanie się z poziomu urządzenia mobilnego (opcja dostępna jest w menu Sklepu Play).

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (22)