Konsolom nowej generacji brakuje mocy czy Ubisoft po prostu nie zna się na rzeczy? Strona główna Aktualności07.10.2014 13:20 Udostępnij: O autorze Tomasz Wrzesień @TomisH Xbox One oraz PlayStation 4 upowszechniają się w domach znacznie wolniej, niż poprzednie generacje obu konsol i w sumie nie ma się co dziwić, jeżeli pod uwagę weźmie się podzespoły poszczególnych sprzętów oraz rozwiązania konstrukcyjne garściami czerpiące z rynku PC. Gracze mimo wszystko jednak oczekują po tych urządzeniach gier w Full HD i 60 klatkach na sekundę. Assassin's Creed: Unity do nich należeć nie będzie, co jest świadomą decyzją producenta, czyli znanego nam Ubisoftu. Posiadacze PS4 od początku za atut rozwiązania Sony mogli podawać projekty w wyższej rozdzielczości, niż te same produkcje na najnowszą konsolę Microsoftu, ale Unity faktycznie niesie tytułową jedność w tym względzie. Pierwsze Assassin's Creed stworzone od początku z myślą o tych nowoczesnych sprzętach zaoferuje rozdzielczość 900p i akcję w 30 klatkach na sekundę. Co ciekawe, według głowy projektu Vincenta Pontbrianda, w ten sposób firma postanowiła zapobiec dyskusjom o wyższości jednej edycji sprzętowej nad drugą, co zapewne mogłoby odbić się na sprzedaży przynajmniej wersji na Xboksa One. Przy okazji podkreśla on, że sprzęty obecnej generacji mają problemy nie w temacie grafiki, ale mocy, potrzebnej do wyliczania zachowań postaci kierowanych sztuczną inteligencją, tłumów oraz innych ważnych obliczeń w tle. Regularnie rozbudowujący swoje zestawy komputerowcy mogą oczywiście spać spokojnie, śmiejąc się w twarz konsolowcom, którzy ponownie zaczęli bić się między sobą. Z oskarżeniami o celowe pogorszenie wersji PS4 Assassin's Creed: Unity nie nawołują do braterstwa, lecz zapowiadają bojkot kolejnych projektów Ubisoftu. Nic nowego, jak można by sytuację podsumować sięgając pamięcią wstecz, niemniej producent wystosował dodatkowe oświadczenie. Cytowane coraz częściej słowa Pontbrianda uznaje za rozdmuchane, zapewniając, że żadna wersja sprzętowa gry nie ucierpiała specjalnie. Rozwijany od przeszło 4 lat projekt ma wyciskać wszystkie soki z PlayStation 4 oraz Xboksa One. Jeżeli jednak tak, to niewiele tego soku w ogóle było... Brak olbrzymiego skoku technologicznego to jedno, ale patrząc po kilku tytułach już dostępnych na poszczególne konsole, oferujących pełną płynność rozgrywki w 1080p, trudno nie odnieść wrażenia, że i sam Ubisoft nie przyłożył się do dzieła, choć by mógł. Należy przypomnieć, że Assassin's Creed to już seria wydawana regularnie co roku, a w tym rozmieniona jeszcze bardziej, bo także na zmierzający na sprzęty poprzedniej generacji projekt Rogue. Do tego należy dorzucić AC: Identity na urządzenia przenośne Apple i już widać, kto skupił się na łapaniu kilku srok za ogon, a nie jakości produktów. Gaming Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Paryż w Assassin's Creed Unity zwiedzą tylko użytkownicy bardzo wydajnych komputerów 24 paź 2014 Mateusz Budzeń Gaming 55 Katedrę Notre-Dame wkrótce zobaczymy w VR. Ubisoft udostępnia zapowiedź 19 kwi 2020 Arkadiusz Stando Gaming Internet 17 Microsoft pokaże pierwsze gry na Xbox Series X. Prezentacja już na początku maja 30 kwi 2020 Arkadiusz Stando Sprzęt Gaming Biznes 31 Wydano nowy systemd. Do twórców dołącza Microsoft 31 lip 2020 Kamil J. Dudek Oprogramowanie Bezpieczeństwo IT.Pro 74
Udostępnij: O autorze Tomasz Wrzesień @TomisH Xbox One oraz PlayStation 4 upowszechniają się w domach znacznie wolniej, niż poprzednie generacje obu konsol i w sumie nie ma się co dziwić, jeżeli pod uwagę weźmie się podzespoły poszczególnych sprzętów oraz rozwiązania konstrukcyjne garściami czerpiące z rynku PC. Gracze mimo wszystko jednak oczekują po tych urządzeniach gier w Full HD i 60 klatkach na sekundę. Assassin's Creed: Unity do nich należeć nie będzie, co jest świadomą decyzją producenta, czyli znanego nam Ubisoftu. Posiadacze PS4 od początku za atut rozwiązania Sony mogli podawać projekty w wyższej rozdzielczości, niż te same produkcje na najnowszą konsolę Microsoftu, ale Unity faktycznie niesie tytułową jedność w tym względzie. Pierwsze Assassin's Creed stworzone od początku z myślą o tych nowoczesnych sprzętach zaoferuje rozdzielczość 900p i akcję w 30 klatkach na sekundę. Co ciekawe, według głowy projektu Vincenta Pontbrianda, w ten sposób firma postanowiła zapobiec dyskusjom o wyższości jednej edycji sprzętowej nad drugą, co zapewne mogłoby odbić się na sprzedaży przynajmniej wersji na Xboksa One. Przy okazji podkreśla on, że sprzęty obecnej generacji mają problemy nie w temacie grafiki, ale mocy, potrzebnej do wyliczania zachowań postaci kierowanych sztuczną inteligencją, tłumów oraz innych ważnych obliczeń w tle. Regularnie rozbudowujący swoje zestawy komputerowcy mogą oczywiście spać spokojnie, śmiejąc się w twarz konsolowcom, którzy ponownie zaczęli bić się między sobą. Z oskarżeniami o celowe pogorszenie wersji PS4 Assassin's Creed: Unity nie nawołują do braterstwa, lecz zapowiadają bojkot kolejnych projektów Ubisoftu. Nic nowego, jak można by sytuację podsumować sięgając pamięcią wstecz, niemniej producent wystosował dodatkowe oświadczenie. Cytowane coraz częściej słowa Pontbrianda uznaje za rozdmuchane, zapewniając, że żadna wersja sprzętowa gry nie ucierpiała specjalnie. Rozwijany od przeszło 4 lat projekt ma wyciskać wszystkie soki z PlayStation 4 oraz Xboksa One. Jeżeli jednak tak, to niewiele tego soku w ogóle było... Brak olbrzymiego skoku technologicznego to jedno, ale patrząc po kilku tytułach już dostępnych na poszczególne konsole, oferujących pełną płynność rozgrywki w 1080p, trudno nie odnieść wrażenia, że i sam Ubisoft nie przyłożył się do dzieła, choć by mógł. Należy przypomnieć, że Assassin's Creed to już seria wydawana regularnie co roku, a w tym rozmieniona jeszcze bardziej, bo także na zmierzający na sprzęty poprzedniej generacji projekt Rogue. Do tego należy dorzucić AC: Identity na urządzenia przenośne Apple i już widać, kto skupił się na łapaniu kilku srok za ogon, a nie jakości produktów. Gaming Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji