Macromedia chce wprowadzić aktywację on-line Strona główna Aktualności16.07.2003 17:28 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Macromedia, producent między innymi znanego i popularnego programu (i zarazem twórca formatu) Flash, zamierza włączyć do swojego oprogramowania nowe zabezpieczenia antypirackie. Do swojego najnowszego zestawu programów do budowania i zarządzania stronami www - Contribute 2 - firma chce włączyć moduł aktywacji on-line. To coraz popularniejszy sposób zabezpieczania aplikacji przed piratami. Testy nad podobnym rozwiązaniem prowadzi już australijski oddział Adobe Systems. Zabezpieczony w ten sposób program nie tylko wymaga podania numeru seryjnego, ale też, podobnie jak miało to miejsce kiedyś w przypadku Windowsa XP, bada konfigurację komputera i na tej podstawie buduje specjalny klucz. Załadowanie programu do pamięci innej maszyny może się powieść, jednak próba rejestracji spełznie na niczym. Po "testowym" włączeniu systemu aktywacji do Contribute 2, Macromedia zdecyduje czy dołączać ten rodzaj zabezpieczenia do innych swoich produktów. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Google wprowadza restrykcje. W Sklepie Play będzie mniej oszustów 18 kwi 2020 Arkadiusz Stando Oprogramowanie Internet Bezpieczeństwo 48 Audi Q3 Sportback: kamery 360 stopni, system Audi Pre sense basic & 360° i audio Bang & Olufsen 20 kwi 2020 Kamil Rogala Sprzęt TechMoto 17 Peugeot 208 GT Line: wirtualne zegary 3D oraz obsługa systemu 9 cze 2020 Kamil Rogala TechMoto 2 Dlaczego warto założyć sklep internetowy na platformie SaaS? 28 sty mgruszczynski Internet Biznes 0
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Macromedia, producent między innymi znanego i popularnego programu (i zarazem twórca formatu) Flash, zamierza włączyć do swojego oprogramowania nowe zabezpieczenia antypirackie. Do swojego najnowszego zestawu programów do budowania i zarządzania stronami www - Contribute 2 - firma chce włączyć moduł aktywacji on-line. To coraz popularniejszy sposób zabezpieczania aplikacji przed piratami. Testy nad podobnym rozwiązaniem prowadzi już australijski oddział Adobe Systems. Zabezpieczony w ten sposób program nie tylko wymaga podania numeru seryjnego, ale też, podobnie jak miało to miejsce kiedyś w przypadku Windowsa XP, bada konfigurację komputera i na tej podstawie buduje specjalny klucz. Załadowanie programu do pamięci innej maszyny może się powieść, jednak próba rejestracji spełznie na niczym. Po "testowym" włączeniu systemu aktywacji do Contribute 2, Macromedia zdecyduje czy dołączać ten rodzaj zabezpieczenia do innych swoich produktów. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji