reklama

Microsoft będzie obsługiwał reklamy w Facebook

Strona główna Aktualności

O autorze

Administrator infrastruktury obsługującej portal dobreprogramy i pasjonat nowych technologii spod różnych znaków. Przed pracą miłośnik gry w squasha, po pracy fan Formuły 1.

Microsoft zawarł umowę z serwisem społecznościowym Facebook, na mocy której otrzyma wyłączność na obsługę reklam prezentowanych w witrynie, zarówno w USA, jak i na świecie. Wcześniej korporacja zainwestuje w serwis ponad 240 milionów dolarów. Obaj partnerzy zapowiadają, że to nie ostatnia ich wspólna umowa, a firmy będą jeszcze nieraz współpracować w przyszłości.

Zawarcie umowy z Facebook można zaliczyć do sukcesów Microsoftu, zwłaszcza biorąc pod uwagę ostatnią nieudaną próbę przejęcia firmy DoubleClick. Ostatecznie potentata na rynku reklam on-line przejęło Google. Microsoft zaś musiał zadowolić się inną podobną firmą - aQuantive.

© dobreprogramy

Komentarze

reklama