Microsoft odpowiada Strona główna Aktualności10.09.2003 13:24 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Przedstawiciele Microsoftu odpowiedzieli na informację o nieskuteczności poprawki zbiorczej Q822995 dla programu Internet Explorer. Oficjalnej stanowisko koncernu brzmi, że nie ma jak dotąd doniesień od użytkowników w tej sprawie oraz, że być może istnieje inna wariacja słabości, która nie została załatana przez poprawkę. Microsoft pomimo to zapewnił zbadać tą sprawę. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Microsoft Lists – alternatywa dla Airtable w ramach pakietu Microsoft 365 20 maj 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie 4 Microsoft Build 2020 rozpoczęty, ale tylko wirtualnie – plany pokrzyżował koronawirus 19 maj 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet Biznes Koronawirus 4 Nową aplikację Microsoftu pokochają rodzice, a znienawidzą dzieci 12 maj 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Bezpieczeństwo 39 Microsoft pracuje nad synchronizacją podpisów e-maili w Outlooku 21 maj 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet 9
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Przedstawiciele Microsoftu odpowiedzieli na informację o nieskuteczności poprawki zbiorczej Q822995 dla programu Internet Explorer. Oficjalnej stanowisko koncernu brzmi, że nie ma jak dotąd doniesień od użytkowników w tej sprawie oraz, że być może istnieje inna wariacja słabości, która nie została załatana przez poprawkę. Microsoft pomimo to zapewnił zbadać tą sprawę. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji