Onet.pl najpopularniejszy wśród internautów Strona główna Aktualności28.04.2004 10:36 Udostępnij: O autorze Fiesta Jak wynika z badania TNS Interbus, przeprowadzonego przez TNS OBOP, najbardziej znanym portalem wśród internautów jest Onet.pl. W I kwartale 2004 roku znajomość wspomagana polskich portali internetowych przedstawiała się następująco: ONET - 96% i była wyższa od notowanej rok wcześniej o 4 punkty procentowe. WIRUALNA POLSKA - 93% tj. o 3 punkty procentowe więcej, niż przed rokiem. INTERIA 75%, co stanowi wzrost wskaźnika znajomości wspomaganej o 6 punktów procentowych w ciągu minionego roku. Gazeta.pl i serwis Wyborcza - 59% - wzrost o 6 punktów procentowych. Wskaźnik dla pozostałych z dziesiątki najpopularniejszych serwisów i portali nie zmienił się zasadniczo, zaś w przypadku serwisu Rzeczpospolita zmniejszył się o 4 punkty procentowe. Ze znajomością portalu bądź serwisu powiązana jest chęć korzystania z niego. W I kwartale 2004 roku średni odsetek internautów korzystających z portalu Onet.pl w miesiącu poprzedzającym badanie był o 8 punktów procentowych wyższy niż rok wcześniej. Dla Wirtualnej Polski oraz portalu Gazeta.pl wraz z serwisem Wyborcza zanotowano 11 procentowy wzrost tego wskaźnika, a dla portalu INTERIA.pl 10 procentowy. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Wyciek danych z wypożyczalni samochodów 99rent.pl – wśród nich numery dowodów i PESEL 4 sie 2020 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo TechMoto 49 Atak na użytkowników Poczty Onet 8 sty Piotr Urbaniak Internet Bezpieczeństwo 34 Amazon pomylił paczki. 79-latek dostał przesyłkę ważącą 29 kilogramów 1 lut 2020 Jakub Wątor Internet Biznes 175 Co to jest Tinder. Poznaj najpopularniejszą aplikację randkową 23 sie 2020 Janusz Koliński Oprogramowanie Internet 2
Udostępnij: O autorze Fiesta Jak wynika z badania TNS Interbus, przeprowadzonego przez TNS OBOP, najbardziej znanym portalem wśród internautów jest Onet.pl. W I kwartale 2004 roku znajomość wspomagana polskich portali internetowych przedstawiała się następująco: ONET - 96% i była wyższa od notowanej rok wcześniej o 4 punkty procentowe. WIRUALNA POLSKA - 93% tj. o 3 punkty procentowe więcej, niż przed rokiem. INTERIA 75%, co stanowi wzrost wskaźnika znajomości wspomaganej o 6 punktów procentowych w ciągu minionego roku. Gazeta.pl i serwis Wyborcza - 59% - wzrost o 6 punktów procentowych. Wskaźnik dla pozostałych z dziesiątki najpopularniejszych serwisów i portali nie zmienił się zasadniczo, zaś w przypadku serwisu Rzeczpospolita zmniejszył się o 4 punkty procentowe. Ze znajomością portalu bądź serwisu powiązana jest chęć korzystania z niego. W I kwartale 2004 roku średni odsetek internautów korzystających z portalu Onet.pl w miesiącu poprzedzającym badanie był o 8 punktów procentowych wyższy niż rok wcześniej. Dla Wirtualnej Polski oraz portalu Gazeta.pl wraz z serwisem Wyborcza zanotowano 11 procentowy wzrost tego wskaźnika, a dla portalu INTERIA.pl 10 procentowy. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji