Onet.pl najpopularniejszy wśród internautów Strona główna Aktualności28.04.2004 10:36 Udostępnij: O autorze Fiesta Jak wynika z badania TNS Interbus, przeprowadzonego przez TNS OBOP, najbardziej znanym portalem wśród internautów jest Onet.pl. W I kwartale 2004 roku znajomość wspomagana polskich portali internetowych przedstawiała się następująco: ONET - 96% i była wyższa od notowanej rok wcześniej o 4 punkty procentowe. WIRUALNA POLSKA - 93% tj. o 3 punkty procentowe więcej, niż przed rokiem. INTERIA 75%, co stanowi wzrost wskaźnika znajomości wspomaganej o 6 punktów procentowych w ciągu minionego roku. Gazeta.pl i serwis Wyborcza - 59% - wzrost o 6 punktów procentowych. Wskaźnik dla pozostałych z dziesiątki najpopularniejszych serwisów i portali nie zmienił się zasadniczo, zaś w przypadku serwisu Rzeczpospolita zmniejszył się o 4 punkty procentowe. Ze znajomością portalu bądź serwisu powiązana jest chęć korzystania z niego. W I kwartale 2004 roku średni odsetek internautów korzystających z portalu Onet.pl w miesiącu poprzedzającym badanie był o 8 punktów procentowych wyższy niż rok wcześniej. Dla Wirtualnej Polski oraz portalu Gazeta.pl wraz z serwisem Wyborcza zanotowano 11 procentowy wzrost tego wskaźnika, a dla portalu INTERIA.pl 10 procentowy. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Twitter na iOS-a ponownie pokazuje, czy w Apple Music używają smartfonów z Androidem 22 gru 2018 Mateusz Budzeń Oprogramowanie 26 Polacy 15. wśród narodów najbardziej nękanych przez telemarketerów. Jest gorzej niż rok temu 19 gru 2018 Piotr Urbaniak Biznes 93 Google Chrome ochroni twoją historię – zignoruje strony chcące ją modyfikować 19 gru 2018 Oskar Ziomek Oprogramowanie Bezpieczeństwo 11 Laptopy Acer przed świętami taniej do 1000 złotych. Ofercie towarzyszy głosowanie na mural 13 gru 2018 Oskar Ziomek Sprzęt Gaming 13
Udostępnij: O autorze Fiesta Jak wynika z badania TNS Interbus, przeprowadzonego przez TNS OBOP, najbardziej znanym portalem wśród internautów jest Onet.pl. W I kwartale 2004 roku znajomość wspomagana polskich portali internetowych przedstawiała się następująco: ONET - 96% i była wyższa od notowanej rok wcześniej o 4 punkty procentowe. WIRUALNA POLSKA - 93% tj. o 3 punkty procentowe więcej, niż przed rokiem. INTERIA 75%, co stanowi wzrost wskaźnika znajomości wspomaganej o 6 punktów procentowych w ciągu minionego roku. Gazeta.pl i serwis Wyborcza - 59% - wzrost o 6 punktów procentowych. Wskaźnik dla pozostałych z dziesiątki najpopularniejszych serwisów i portali nie zmienił się zasadniczo, zaś w przypadku serwisu Rzeczpospolita zmniejszył się o 4 punkty procentowe. Ze znajomością portalu bądź serwisu powiązana jest chęć korzystania z niego. W I kwartale 2004 roku średni odsetek internautów korzystających z portalu Onet.pl w miesiącu poprzedzającym badanie był o 8 punktów procentowych wyższy niż rok wcześniej. Dla Wirtualnej Polski oraz portalu Gazeta.pl wraz z serwisem Wyborcza zanotowano 11 procentowy wzrost tego wskaźnika, a dla portalu INTERIA.pl 10 procentowy. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji