reklama

Polskie Flying Wild Hog robi przerwę od strzelanek i szykuje platformówkę Juju

Strona główna Aktualności

O autorze

Miłośnik gier komputerowych, konsolowych i nowych technologii, zwłaszcza owoców azjatyckiej myśli technicznej. Recenzent, czasem doradca oraz fotograf, zawsze otwarty na innych ludzi. Filolog.

Po ciepło przyjętych strzelankach FPP Hard Reset oraz Shadow Warrior fani polskiego studia Flying Wild Hog zapewne spodziewali się po nim kolejnej gry akcji, a tymczasem producenci postanowili nieco odetchnąć i poświęcić czas projektowi zupełnie innego kalibru. W zaciszu swojego studia przygotowują nastawioną na rozrywkę w gronie rodzinnym platformówkę Juju z bardzo kolorowymi zwierzęcymi bohaterami.

Najmłodsi poznają tutaj historię tytułowej pandy szamana, która wraz z sympatyczną jaszczurką Peyo wyrusza w świat, aby uratować swojego ojca przed siłami pradawnego zła, a przy okazji także oczywiście całą radosną krainę. Nie chodzi tylko o troskę o rodzica, ale naprawienie błędu, bo para ciekawych bohaterów przerwała mu ważny rytuał, co właśnie doprowadziło do całej nieciekawej sytuacji. Musi teraz zgromadzić zestaw magicznych artefaktów, które umożliwią odesłanie mrocznych mocy w cień.

Twórcy przygotowują niezwykle przyjemną dla oka oprawę graficzną, z odpowiednio wesołą muzyką w tle, dokładającą się do klimatu niefrasobliwego ratowania świata. Każdy przemierzany przez małych herosów etap ma być niezwykle szczegółowy i świetnie animowany, przyciągając wzrok licznymi elementami w tle. Raz na jakiś czas bohaterowie napotkają naturalnie bossów do pokonania i walka z nimi ponoć zapadnie w pamięć, będąc zarazem odpowiednio wyważoną pod możliwości naszych pociech.

Zawsze w przygodzie wesprzeć może też kolega lub członek rodziny, wcielając się w drugą postać. Każda dysponuje nieco innymi zdolnościami, więc tylko łącząc siły da się w większości odkryć dodatkowe ukryte poziomy. W miarę robienia postępów w grze odblokowywane będą także specjalne tryby zabawy, na ich temat na razie jednak producenci milczą. Dzieło powstające przede wszystkim na PC (rozważa się też konsole) zadebiutuje jesienią.

© dobreprogramy

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieNie wiemy, co jemy - państwowe badania to kropla w morzu. Projekt FoodRentgen chce to zmienić