Sprzęt Samsunga nie działa. Są problemy z zestawami kina domowego i odtwarzaczami Blu-Ray Strona główna Aktualności21.06.2020 14:36 Sprzęt Samsunga nie działa po aktualizacji, fot. Getty Images Udostępnij: O autorze Oskar Ziomek @o.zio Użytkownicy odtwarzaczy Blu-Ray i zestawów kina domowego Samsunga zgłaszają od kilku dni problemy z działaniem sprzętu. Urządzenia nagle przestały działać i nie da się ich przywrócić "do życia". Wszystko wskazuje na to, że źródłem tego globalnego problemu była jedna z ostatnich aktualizacji. O problemach właścicieli sprzętów Samsunga można przeczytać między innymi na oficjalnym forum. Użytkownicy opisują tu przede wszystkim, że ich sprzęty wpadły w tak zwaną pętlę uruchomień i same restartują się co jakiś czas. W niektórych przypadkach czas działania jest zbyt krótki, by podjąć próbę powstrzymania sprzętu przed dalszym restartowaniem. Do sieci trafiły filmy, na których użytkownicy pokazują, w czym tkwi problem. Producent natomiast zdążył już potwierdzić, że jest świadomy kłopotów i pracuje nad rozwiązaniem. Jak zwraca uwagę Zaufana Trzecia Strona, na forum Samsunga pojawiają się różne propozycje ze strony pomocy technicznej, które mają być rozwiązaniem problemów. W praktyce jednak są nieskuteczne. Obecnie wszystko wskazuje na to, że problem dotyczy przynajmniej modeli z poniższej listy: BD-J5100 BD-J5700 BD-J5900 BD-JM57C HT-J4200 HT-J4500 HT-J5500 Niestety, na tę chwilę nie wiadomo, kiedy i jak problem mógłby zostać rozwiązany. Teoretycznie receptą mogłoby być ręczne wgranie poprawionego oprogramowania do odtwarzacza lub kina domowego, ale by skorzystać z tej opcji, trzeba wywołać odpowiedni tryb w menu, co nie jest możliwe choćby w przypadku pętli uruchomień. Sprzęt SmartDom Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Odtwarzacze Blu-Ray Samsunga mogły przestać działać przez znacznik w pliku XML 22 lip 2020 Oskar Ziomek Sprzęt Internet SmartDom IT.Pro 25 Sony potwierdza nowości: HDMI 2.1 w nadchodzących telewizorach. Co z tego wynika? 11 lut 2020 Jakub Krawczyński Sprzęt Gaming SmartDom 19 Homed: od teraz systemd potrafi zarządzać także katalogami domowymi 31 sty 2020 Kamil J. Dudek Oprogramowanie IT.Pro 74 WhatsApp nie działa? Zakończono wsparcie dla starszych smartfonów 2 lut 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie 66
Udostępnij: O autorze Oskar Ziomek @o.zio Użytkownicy odtwarzaczy Blu-Ray i zestawów kina domowego Samsunga zgłaszają od kilku dni problemy z działaniem sprzętu. Urządzenia nagle przestały działać i nie da się ich przywrócić "do życia". Wszystko wskazuje na to, że źródłem tego globalnego problemu była jedna z ostatnich aktualizacji. O problemach właścicieli sprzętów Samsunga można przeczytać między innymi na oficjalnym forum. Użytkownicy opisują tu przede wszystkim, że ich sprzęty wpadły w tak zwaną pętlę uruchomień i same restartują się co jakiś czas. W niektórych przypadkach czas działania jest zbyt krótki, by podjąć próbę powstrzymania sprzętu przed dalszym restartowaniem. Do sieci trafiły filmy, na których użytkownicy pokazują, w czym tkwi problem. Producent natomiast zdążył już potwierdzić, że jest świadomy kłopotów i pracuje nad rozwiązaniem. Jak zwraca uwagę Zaufana Trzecia Strona, na forum Samsunga pojawiają się różne propozycje ze strony pomocy technicznej, które mają być rozwiązaniem problemów. W praktyce jednak są nieskuteczne. Obecnie wszystko wskazuje na to, że problem dotyczy przynajmniej modeli z poniższej listy: BD-J5100 BD-J5700 BD-J5900 BD-JM57C HT-J4200 HT-J4500 HT-J5500 Niestety, na tę chwilę nie wiadomo, kiedy i jak problem mógłby zostać rozwiązany. Teoretycznie receptą mogłoby być ręczne wgranie poprawionego oprogramowania do odtwarzacza lub kina domowego, ale by skorzystać z tej opcji, trzeba wywołać odpowiedni tryb w menu, co nie jest możliwe choćby w przypadku pętli uruchomień. Sprzęt SmartDom Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji