r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

The Sims 4 — od prostego zaspokajania potrzeb, po skomplikowany system uczuć

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Electronic Arts szykuje na 2014 rok grę, która znowu sprzeda się pewnie w milionach egzemplarzy. Według głównej producentki The Sims 4 Rachel Franklin, seria przebyła długą drogę, aby wprowadzając kolejne udoskonalenia przejść wreszcie od leżącego u jej podstaw zaspokajania prostych potrzeb wirtualnych podopiecznych do bardziej realistycznego kierowania się ich cyfrowymi wprawdzie, ale jednak emocjami.

Podkreśla, że uczucia, na które aktywnie wpłyniemy, przełożą się na skuteczność podejmowanych przez simów działań (do ciężkiej pracy wypada mieć chociażby niezłą motywację), a do tego rozwijać się oni będą równocześnie w kilku kierunkach. W tym samym czasie również zajmować mają się różnymi bieżącymi sprawami, jedząc przy stole z przyjaciółmi i rozmawiając czy plotkując przez telefon, ale oglądając przy tym także telewizję. Rachel zapowiada ponadto ulepszony system projektowania wnętrz, umożliwiający prostą modyfikację już uzyskanych, może nawet z opcją dzielenia się nimi z całym światem w przyszłości. Przypomina przy okazji o rozbudowanym edytorze postaci, w którym wymodelujemy postacie naszych marzeń.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.   

Trwa konkurs "Ogól naczelnego", w którym codziennie możecie wygrać najnowsze maszynki systemowe Hydro Connect 5 marki Wilkinson Sword.

Więcej informacji

Gratulacje!

znalezione maszynki:

Twój czas:

Ogól Naczelnego!
Znalazłeś(aś) 10 maszynek Wilkinson Sword
oraz ogoliłaś naszego naczelnego!
Przejdź do rankingu
Podpowiedź: Przyciśnij lewy przycisk myszki i poruszaj nią, aby ogolić brodę.