Twórcy Snapchata nie wiedzą co dalej, więc będą kręcić seriale

Strona główna Aktualności
image

O autorze

Firma Snap odniosła ogromny sukces, wydając komunikator Snapchat, ale jej kolejne przedsięwzięcia zaliczały klapę, jedno po drugim. By w przyszłym roku wyjść na prostą, Snap uruchomił kolejny projekt – Snap Originals. Są to autorskie produkcje filmowe, które użytkownicy Snapchata mogą oglądać w swoim komunikatorze za darmo.

W firmie Snap źle się dzieje. W ubiegłym tygodniu Snapchat po raz pierwszy w historii zanotował spadek liczby aktywnych użytkowników. Przyczyną tego był nowy interfejs aplikacji, który wielu osobom się nie spodobał. W konsekwencji akcje Snap pierwszy raz kosztowały mniej niż 8 dolarów. Kierujący Snapem Evan Spiegel napisał długi list do pracowników firmy, przepraszając za zaistniałą sytuację i wyznaczając kolejne cele na nadchodzący rok. W 2019 Snap ma znów przynosić zyski. Spiegel przyznał też, że zmiany w komunikatorze zostały wprowadzone przedwcześnie i zupełnie zrujnowały ideę Snapchata jako najszybszego komunikatora.

Snap Originals będą mieć postać około 5-minutowych odcinków różnych seriali. Na początek użytkownicy dostaną serial komediowy, thriller i dokument odcinkowy. Tematy zostały dobrane odpowiednio do demografii użytkowników Snapchata. Dokument „Endless Summer” pokaże nam życie influencerów Summer McKeen (prowadzi kanał o modzie i urodzie na YouTubie) i Dylana Jordana (młody aktor). „Class of Lies” to historia przyjaciół, którzy prowadzą podcast kryminalny, ale w końcu muszą sami rozwiązać sprawę zaginięcia wspólnego znajomego. „Co-Ed” z kolei to klasyczna komedia o studentach pierwszego roku. W kolejnych tygodniach do biblioteki Snapa trafią także „Good Luck America”, „The Dead Girls Detective Agency”, „Vivian” i „V/H/S”.

By treści były bardziej interaktywne, Snap uruchomi dla każdego z seriali „Show Portal”. W założeniu ma to być funkcja, która pozwoli każdemu doświadczyć scen z odcinków seriali. W praktyce będzie to możliwość dodawania scen jako soczewek i filtrów do zdjęć robionych aparatem Snapchata i udostępnianie ich znajomym.

Snap liczy, że w ten sposób użytkownicy będą zachęcać coraz więcej osób do oglądania seriali, a kolejne odcinki będą wartością dodaną do komunikatora i przekonają użytkowników, by logowali się codziennie. W końcu każdego dnia pojawić się ma nowy odcinek.

© dobreprogramy