WhatsApp może wkrótce wyświetlać reklamy. Spersonalizuje je danymi z Facebooka Strona główna Aktualności26.04.2020 19:07 WhatsApp będzie wyświetlać spersonalizowane reklamy, fot. Pixabay Udostępnij: O autorze Oskar Ziomek @o.zio WhatsApp najprawdopodobniej jeszcze w tym roku zacznie wyświetlać reklamy. To wiemy nie od dziś, jednak zaskoczeniem może być dokładność, z jaką treści będą dobrane do konkretnych odbiorców. Rozwiązaniem zagadki jest powiązanie z Facebookiem – o ile użytkownik posiada konto w obywdu serwisach, dane zostaną połączone, by w efekcie w WhatsAppie od początku pokazywać spersonalizowane reklamy. O szczegółach można przeczytać w serwisie Techradar, powołującym się na portal The Information. Jak się okazuje, wymiana danych o preferencjach użytkowników to jedno z działań, które jest rozważane jako element ujednolicenia Facebooka, WhatsAppa i aplikacji Instagram, przynajmniej pod niektórymi względami. Takie działania zapowiadano jeszcze w 2019 roku. WhatsApp i Facebook miałyby wykorzystywać numer telefonu zarejestrowanego użytkownika jako identyfikator niezbędny do wyświetlania właściwych reklam. Ponieważ ujednolicenie ma być związane także z Instagramem, technicznie nic nie będzie stało na przeszkodzie, by wymieniać dane zebrane również w tym serwisie. Choć nadal uważa się, że reklamy mogą pojawić się w WhatsAppie jeszcze w tym roku, w tym przypadku nie udało się potwierdzić tej informacji wprost. Twórcy mówią jedynie, że reklamy w komunikatorze są jedną z możliwych zmian w dłuższej perspektywie. WhatsApp na Androida i iOS-a jest dostępny w naszym katalogu oprogramowania. Oprogramowanie Internet Bezpieczeństwo Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także WhatsApp Messenger Komunikatory 34 WhatsApp Messenger Komunikatory 5 Koronawirus wyzwaniem dla serwerów Facebooka: Messenger i WhatsApp biją rekordy 25 mar 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet Biznes Koronawirus 9 WhatsApp od teraz pozwala na wideorozmowy aż ośmiu osób 28 kwi 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie 3
Udostępnij: O autorze Oskar Ziomek @o.zio WhatsApp najprawdopodobniej jeszcze w tym roku zacznie wyświetlać reklamy. To wiemy nie od dziś, jednak zaskoczeniem może być dokładność, z jaką treści będą dobrane do konkretnych odbiorców. Rozwiązaniem zagadki jest powiązanie z Facebookiem – o ile użytkownik posiada konto w obywdu serwisach, dane zostaną połączone, by w efekcie w WhatsAppie od początku pokazywać spersonalizowane reklamy. O szczegółach można przeczytać w serwisie Techradar, powołującym się na portal The Information. Jak się okazuje, wymiana danych o preferencjach użytkowników to jedno z działań, które jest rozważane jako element ujednolicenia Facebooka, WhatsAppa i aplikacji Instagram, przynajmniej pod niektórymi względami. Takie działania zapowiadano jeszcze w 2019 roku. WhatsApp i Facebook miałyby wykorzystywać numer telefonu zarejestrowanego użytkownika jako identyfikator niezbędny do wyświetlania właściwych reklam. Ponieważ ujednolicenie ma być związane także z Instagramem, technicznie nic nie będzie stało na przeszkodzie, by wymieniać dane zebrane również w tym serwisie. Choć nadal uważa się, że reklamy mogą pojawić się w WhatsAppie jeszcze w tym roku, w tym przypadku nie udało się potwierdzić tej informacji wprost. Twórcy mówią jedynie, że reklamy w komunikatorze są jedną z możliwych zmian w dłuższej perspektywie. WhatsApp na Androida i iOS-a jest dostępny w naszym katalogu oprogramowania. Oprogramowanie Internet Bezpieczeństwo Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji