Przerwy techniczne w bankach. Szykują się utrudnienia na majówkę

Przerwy techniczne w bankach. Szykują się utrudnienia na majówkę30.04.2021 15:28
Przerwy techniczne w bankach w weekend
Źródło zdjęć: © money.pl | Rafał Parczewski

W ten weekend banki zaplanowały prace serwisowe, co wiąże się z utrudnieniami dla klientów. Przez majówkę z problemami mogą się mierzyć m.in. klienci mBanku, PKO BP i ING Banku Śląskiego.

mBank

mBank poinformował o przerwach w działaniu pracy Biura Maklerskiego, które zostały zaplanowane na 1 i 3 maja. W tym czasie Biuro Maklerskie będzie zamknięte, a dodatkowo 3 maja niedostępne będzie również wsparcie telefoniczne dla tej usługi.

Pobierz aplikację mBank na urządzenia z systemem Android lub iOS.

ING Bank Śląski

ING Bank Śląski zdecydował się podzielić prace serwisowe na kilka dni. Pierwsze utrudnienia pojawią się w nocy z 3 na 4 maja w godzinach 23:30 - 4:00. W tym czasie niemożliwe będzie dokonywanie wpłat i wypłat w bankomatach sieci PlanetCash oraz ING.

Kolejne trudności pojawią się od północy do godz. 1:00 w nocy z 4 na 5 maja. W tym czasie prowadzone będą prace serwisowe 3D Secure, w związku z czym mogą pojawić się problemy z płatnościami kartą w internecie.

Pobierz aplikację Moje ING na urządzenia z systemem Android lub iOS.

PKO Bank Polski i Inteligo

PKO Bank Polski i Inteligo planują prace serwisowe na 2 maja pomiędzy 0:30 a 5:00. W tym czasie niedostępne będą serwis internetowy, telefoniczny oraz aplikacja mobilna. Utrudnienia będą dotyczyć zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

W czasie trwania prac serwisowych klienci banku nie będą mogli również płacić w sklepach internetowych za pomocą usług "Płacę z iPKO" i "Płacę z Inteligo" ani korzystać z funkcji otwartej bankowości.

Kolejnej nocy, a więc w poniedziałek 3 maja od godz. 0:30 do 4:30 można spodziewać się utrudnień w korzystaniu z iPKO, Inteligo i iPKO biznes oraz aplikacji IKO i iPKO biznes.

Pobierz aplikację iKO na urządzenia z systemem Android lub iOS.

Nest Bank

Nest Bank zapowiedział krótką przerwę w działaniu infolinii oraz usługi wideoweryfikacji, w związku z czym 3 maja nie będzie można skorzystać z tych usług.

Toyota Bank

Ostatnim bankiem, który planuje przerwę techniczną w czasie tegorocznej majówki, jest Toyota Bank. Pomiędzy 1 a 3 maja klienci nie będą mogli skontaktować się z infolinią, ale bankowość internetowa i automatyczny serwis telefoniczny będą funkcjonowały bez zmian.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.