Znowu rekord: polskie finały Intel Extreme Masters z roku na rok coraz popularniejsze

Znowu rekord: polskie finały Intel Extreme Masters z roku na rok coraz popularniejsze09.04.2015 09:56

Kiedy organizatorzy polskich finałów IEM 2015 zapowiadali, że przebiją różne rekordy ustanowione przez poprzednią edycję imprezy, nie rzucali słów na wiatr. Z uwagi na zmiany organizacyjne i rozłożenie imprezy na dwa obiekty, wiele atrakcji mogło poznać nie tylko więcej osób, lecz również oglądalność wydarzenia online mocno skoczyła. Przypominamy, że ponownie dobreprogramy były patronem medialnym święta graczy.

IEM 2015 - Podsumowanie

Poprzednio doliczono się 73 tysięcy fanów świata elektronicznej rozrywki, a tym razem było ich przeszło 104 tysiące. Wobec tłumu przybyłych, z trudem starali się podzielić swą uwagę między rozgrywki w Spodku, a stoiska wystawców w przyległym do niego Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Trzeba niestety przyznać, że chociaż organizatorzy spodziewali się zainteresowania na podobnym poziomie, nie do końca poradzili sobie z wyzwaniem, czego efektem była medialna nagonka na IEM chociażby w telewizji. Stanie w gigantycznej kolejce wymagało ogromnej cierpliwości, którą nie zawsze mogli pochwalić się młodzi ludzie. Nabywcy biletów wczesnego wstępu także czuli się rozczarowani, bo opłaciwszy wejście i tak musieli wystać swoje, tym razem przed drzwiami do MCK. Pojawiły się uzasadnione wezwania do wprowadzenia w przyszłym roku wyłącznie płatnego wstępu, co pozwoliłoby na rozładowanie sytuacji.

[1/2]
[2/2]

Nic dziwnego, że widząc tylu ludzi na zdjęciach w Internecie, część zainteresowanych IEM została w domu i postanowiła śledzić wydarzenia strumieniowane na żywo do swoich komputerów czy też urządzeń przenośnych. Łącznie spędzili na oglądaniu rozgrywek online 26,7 miliona godzin (wzrost 109% względem poprzedniej edycji), turniej Counter-Strike: Global Offensive w kluczowym momencie zgromadził 1 012 745 wirtualnych widzów (nowy rekord Twitch. tv, skok 37%), a liczba uruchomionych sesji przebiła 75 milionów (wzrost aż 211%). Materiały publikowane oficjalnie także w serwisie YouTube odtworzono ponad 5 milionów razy, a na zapoznawaniu się z nimi poświęcono w sumie 1,2 miliona godzin. Twitch był niewątpliwie główną platformą.

IEM 2015 - Karolina Pilarczyk, (jedyna) polska licencjonowana drifterka

Jednak tylko bezpośrednio można było zasmakować wielu ciekawych atrakcji na przestrzeni już aż 4 dni (między 12 a 15 marca). Z głównych, należy wspomnieć o rozmowach z Królową Polskiego Driftu, spotkaniach z ulubionymi drużynami e-sportowymi, pewnym bardzo charakterystycznym autobusie czy oczywiście ciekawych premierach sprzętowych. Jak zawsze, nie zabrakło ponadto atrakcyjnych hostess i wielbicieli przebieranek. Strach pomyśleć, co będzie w przyszłym roku...

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.