Awaria VeloBank. Klienci nie mogą się zalogować (aktualizacja)
Nie działa VeloBank - wynika z raportów w serwisie DownDetector. Klienci nie mogą zalogować się do bankowości elektronicznej - nie działa też strona internetowa banku.
Klienci VeloBanku w czwartkowe popołudnie zgłaszają trudności z logowaniem do bankowości elektronicznej. Z raportów w serwisie DownDetector wynika, że problemy z popularnym bankiem występują w całej Polsce.
Poza brakiem możliwości logowania do swojego rachunku, nie działa też strona internetowa VeloBank. Komentujący na profilu banku na Facebooku zwracają również uwagę, że nie działa infolinia "zielonych".
Aktualizacja, godz. 15:02
VeloBank odniósł się do awarii w komunikacie na Facebooku. "Aktualnie występują chwilowe utrudnienia w dostępie do aplikacji mobilnej, bankowości internetowej, realizacji przelewów i płatności BLIK" - czytamy. Jak podaje VeloBank, trwają już prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności.
Aktualizacja, godz. 15:28
Klienci VeloBanku nadal zgłaszają problemy z dostępem do kont - wciąż nie można się zalogować do bankowości elektronicznej.
Aktualizacja, godz. 15:57
Liczba zgłoszeń znacznie spadła. Usługi internetowe VeloBanku powinny już funkcjonować poprawnie.