Edycje Microsoft Office 2007

16.02.2006 12:15

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jak już dziś informowaliśmy, Microsoft ogłosił oficjalnie, żenowa odsłona pakietu biurowego będzie nosiła nazwę Office 2007.Pakiet zadebiutuje w wielu edycjach obejmujących różneaplikacje. Nowością na tym polu jest przeznaczona dla korporacji, najbogatszaedycja Enterprise zawierająca praktyczniewszystkie aplikacje pakietu: edytor tekstów Word, arkuszkalkulacyjny Excel, program do tworzenia prezentacji PowerPoint,klienta poczty Outlook, program bazodanowy Access, aplikację doskładu publikacji Publisher, a także pomocnicze aplikacje iskładniki OneNote, InfoPath, Communicator, Groove ("wirtualnebiuro" dla zespołów rozproszonych geograficznie). Edycja ta będzietakże oferować zaawansowane technologie zarządzania i dostępu doinformacji. Produkt nie będzie dostępny w wersji pudełkowej, ajedynie w programach licencjonowania grupowego. Edycja Professional pozostanie praktycznie bezzmian i obejmować będzie edytor tekstów Word, arkusz kalkulacyjnyExcel, program do tworzenia prezentacji PowerPoint, klienta pocztyOutlook (tu wraz z dodatkiem Business Contact Manager), programbazodanowy Access, aplikację do składu publikacji Publisher.Planowana cena detaliczna pakietu to 499 USD za pełną wersjępudełkową i 329 USD za uaktualnienie (upgrade). Dla dużych firm, pojawi się także edycja ProfessionalPlus (następca Microsoft Office Professional EnterpriseEdition 2003) zorientowana w większym stopniu na pracę grupową przypomocy SharePoint Server i SharePoint Services, i zawierającadodatkowo narzędzia InfoPath, Communicator i technologiezarządzania i dostępu do informacji. Podobnie jak Enterprise,edycja Professional Plus nie będzie dostępna w pudełkach, a jedyniew programach licencjonowania grupowego. Analigicznie jak w przypadku edycji Professional, zmian nie będzierównież w dwóch popularnych edycjach Standard(Word, Excel, PowerPoint, Outlook) i Small Busines(dodatkowo Publisher i dodatek do Outlook'a Business ContactManager). Ceny pierwszej z nich to 399 USD (pełna wersja) i 239 USD(uaktualnienie), drugiej odpowiednio 449 USD i 279 USD. W dalszymciągu dostępna będzie także edycja Basic (Word,Excel, Outlook), przeznaczona wyłącznie do nowo sprzedawanychkomputerów (wersja OEM). W wykazie edycji zabrakło cieszącej się sporą popularnością edycjiStudent and Teacher (w Polsce znana jako jako edycja dlaNauczycieli, Studentów i Uczniów), która została wprowadzona dosprzedaży wraz z Microsoft Office 2003. W Office 2007 zastąpi jąnowa edycja Home and Student, która - i tu uwaga -będzie mogła być najprawdopodobniej bez żadnych ograniczeń kupowanado użytku domowego (nie tylko przez nauczycieli, studentów iuczniów). Niestety są też minusy - edycja Home and Student będziedroższa (149 USD) i nie będzie zawierać programu Outlook (w zamianbędzie program OneNote).

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (9)
Zobacz także