Facebook otwiera się na firmy z sektora MŚP

Wojciech Cybulski

28.07.2011 19:35

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Największy serwis społecznościowy świata uruchomił serwis Facebook for Business, na którym mali przedsiębiorcy mogą dowiedzieć się, jak skutecznie wykorzystać Facebooka w swojej działalności gospodarczej. Jest to oczywisty przytyk względem Google+, które póki co zupełnie ignoruje potrzeby firm sektora MŚP.

Facebook for Business to swoisty poradnik omawiający w przystępny sposób różne aspekty promocji firmy na Facebooku. Przedsiębiorcy mogą dowiedzieć się, jakie możliwości stwarza Facebook, co powinna zawierać dobra strona firmowa i jak wypełnić swoje dane profilowe. Poradnik prezentuje także jak funkcjonują reklamy w serwisie i w jaki sposób można je skutecznie targetować. Omawiane są także takie kwestie jak budowanie społeczności fanów i docieranie do nowych klientów za pomocą systemu poleceń. Facebook ma nadzieję, że poradnik pomoże mniejszym firmom odnaleźć swoje miejsce w sieci społecznościowej i da im szansę na tanią promocję i zwiększenie przychodów.

Uruchamiając Facebook for Business Zuckerberg udowodnił, że cały czas jest o krok przed Google, który nie dostosował jeszcze profili Google+ do potrzeb firm. Społecznościowa usługa Google musi przejść jeszcze długą drogę, by mali przedsiębiorcy chcieli z niej korzystać. Póki co strumień pieniędzy z reklam i kampanii marketingowych w usługach społecznościowych będzie płynął do Facebooka.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (15)
Zobacz także