Pakiety TP S.A. nade wszystko

Strona głównaPakiety TP S.A. nade wszystko
23.04.2003 15:01

Pakiety internetowe TP S.A. są najdynamiczniejszą pod względemsprzedaży usługą dostępową naszego narodowego operatora. Dostęp DSLdopiero się rozkręca pod "wielkim hamowaniu" na początku roku(związanym z wcześniejszymi problemami technicznymi). Na początku kwietnia br. liczba klientów na zryczałtowany dostępdial-up wyniosła 198 tys. Oznacza to, że w ciągu I kw. br. wzrosłao 57%, ale warto przypomnieć, że stymulowana jest cały czaskampanią reklamową. Utrzymanie takiej dynamiki w następnychkwartałach tego roku aż nadto wystarczyłoby do osiągnięciazaplanowanej przez TP S.A. na ten rok liczby 450 tys.klientów. Pakiet 30/60 był najczęściej wybieranym przez klientów (103 tys.),ale od jesieni zeszłego roku jego dynamika jest niższa (37%), niżdynamika sprzedaży wszystkich pakietów razem. Drugi w kolejnościjest pakiet 15/30, który nabyło już 71 tys. klientów. W ciągu pierwszego kwartału 2003 r. o 6% wzrosła liczba klientówSDI (109 tys.) i jest to stosunkowo słaby wynik na tle poprzednichkwartałów. O 23% wzrosła natomiast liczba użytkowników usług DSL(21 tys.), ale trzeba zaznaczyć, że ich sprzedaży nie forsowano (awręcz przeciwnie) w okresie wymiany routerów na początkuroku. Źródło: BiznesNet

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)