Poczta Polska tworzy nową aplikację. Ma ułatwić klientom zarządzanie przesyłkami
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Poczta Polska najwyraźniej chce dogonić konkurencję w postaci firm kurierskich i operatorów logistycznych. Instytucja przygotowała aplikację mobilną oraz desktopowy Panel Klienta. Dzięki nowemu oprogramowaniu klienci zyskają możliwość wygodnego i szybkiego zarządzania usługami oferowanymi przez spółkę.
Zaprojektowaniem, wytworzeniem i wdrożeniem kompleksowego rozwiązania zajmie się spółka Poczta Polska Usługi Cyfrowe. W jego skład wchodzą: aplikacja mobilna oraz Panele Centralny i Klienta, dedykowane osobom, które korzystają z komputerów.
Cyfryzacja wielu sfer życia skokowo przyspieszyła i firma usługowa musi odpowiadać na oczekiwania klientów oraz rynku lepiej, szybciej i sprawniej. Wyrazem tego jest przygotowanie aplikacji mobilnej oraz panelu do zarządzania przesyłkami on-line, co jest szczególnie ważne w dobie rozwijającego się eCommerce.
Oprogramowanie ma zapewniać kompleksową obsługę przesyłek KEP (kurierskich, paczkowych i ekspresowych) począwszy od nadania, po śledzenie jej drogi, kończąc na odbiorze w automatach paczkowych. Klienci zyskają również możliwość szybkiego wyszukania placówek pocztowych, skrzynek oraz punktów partnerskich, a docelowo – także realizację e-usług.
"Już wkrótce nasi klienci za pomocą kilku kliknięć będą mogli nadać i odebrać przesyłkę, sprawdzą jej trasę czy znajdą pobliskie placówki pocztowe oraz punkty odbioru. Nowoczesny software, co należy podkreślić, stworzy spółka z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej" – dodaje Zdzikot.