Pop-up'y niezwyciężone

Strona głównaPop-up'y niezwyciężone
08.12.2004 17:41
Redakcja
Redakcja

Jak informuje serwis Wirtualne Media, sieć reklamowa Ad.netznalazła sposób jak obejść blokadę pop-ów w Microsoft Service Pack2 dla systemu Windows. W Polsce rynek reklamy internetowej cały czas się rozwija i nic niewskazuje na to, by ten rozwój miał być zahamowany. Reklamy on-lineto zwiększone zyski dla firmy, a także nowe formy reklamy, jakiewymyślane są przez wydawców. Jednak nie wszyscy lubią tego rodzajuformy reklamy i obecnie spora część firm stara się ochraniaćInternautów przed pop-upami. Przykładem niech będzie Microsoft isławny już Service Pack 2 (SP2) dla Windows XP, który automatycznieblokuje reklamy w wyskakujących okienkach. Jednak, jak się okazało,wszystko do czasu... Propozycję omijania blokady dla Microsoft Service Pack 2 znalazłasieć reklamowa Ad.net ze względu na wprowadzony mechanizm: adserwerAd.netu rozpoznaje, czy użytkownik ma zainstalowany Service Pack 2i w zależności od tego serwuje odpowiedni kod reklamy pop-upowej. Wsystemach Windows XP z zainstalowanym SP2 pierwotnie zablokowanyPop-up, zostanie wyemitowany w momencie, gdy użytkownik będziekontynuował swoją wycieczkę po witrynie. Każda akcja internauty wserwisie (kliknięcie, zaznaczenie tekstu) spowoduje wyświetleniesię reklamy pop-upowej. Według Adama Wysockiego - Dyrektora ds. Obsługi Klientów sieciAd.net. "Uważam, że to dobra wiadomość dla rynku reklamyinternetowej, ponieważ formy pop-upowe są nadal bardzo cenionymi iskutecznymi możliwościami zaistnienia w Internecie. Mam nadzieję,że nasi klienci będą zadowoleni z zaproponowanego rozwiązania".

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (21)