Ruszył rywal iTunes
03.09.2004 12:59
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Microsoft uruchomiłwczoraj przepremierową wersję swojego internetowego sklepumuzycznego - MSN Music. Podobnie jak w wypadku innych amerykańskich usług tego typu, utworysą sprzedawane w cenie 99 centów, a całe albumy - 9,99 USD.Początkowo katalog MSN Music obejmie 500 tys. piosenek, jednakkażdego tygodnia dodawane będą nowe pozycje. Na razie dostępna jest"próbna" wersja serwisu, który pełną funkcjonalność osiągniejesienią. Dostęp do plików jest na razie osiągalny tylko z poziomustrony WWW. Po oficjalnej premierze sklepu, będzie także możliwybezpośrednio z najnowszej wersji programu Windows Music Player 10,którego premiera miała również miejsce wczoraj. Przedstawiciele Microsoftu twierdzą, że w rywalizacji z iTunespomoże im wyższy bitrate kompresji utworów - jakość dźwiękupiosenek z MSN Music jest lepsza, niż u Apple. Na razie niewiadomo, kiedy MSN Music zostanie udostępnione internautom spozaUSA.