r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Apple Wave, czyli iPhone ładowany w mikrofalówce. Wielu Amerykanów dało się nabrać

Strona główna AktualnościSPRZĘT

Kilka godzin po tym, jak Apple udostępniło nową aktualizację iOS-a, w Internecie pojawiły się informacje, że nowa funkcja systemu o nazwie Wave pozwala na ładowanie telefonu za pomocą kuchenki mikrofalowej. Jest to oczywiście oszustwo, niestety wielu właścicieli iPhone'ów okazało się takimi ignorantami w dziedzinie fizyki, że postanowiło sprawdzić to na własną rękę.

Oszuści postarali się, by spreparowana informacja wyglądała na jak najbardziej prawdziwą. W tym celu przygotowali grafikę podobną do tych, jakie możemy znaleźć na stronach Apple. Obrazek prezentuje rozwiązanie o nazwie Wave, które miało zostać dodane w iOS 8. Miałoby ono pozwolić na naładowanie smartfona w zaledwie 60-70 sekund, zależnie od wybranej przez nas mocy.

Nie jest to pierwsze tego rodzaju oszustwo związane z aktualizacją systemu. W zeszłym roku wiele osób zalało swoje telefony po przeczytaniu w Sieci informacji, że iOS 7 czyni iPhone'a wodoodpornym. Historia może brzmieć niedorzecznie, jednak niestety jedynie potwierdza łatwowierność ludzi, wynikającą z braku zrozumienia współczesnej techniki, traktowanej jak magiczne gadżety.

r   e   k   l   a   m   a

Jest to jeden z wielu przykładów, by nie wierzyć we wszystkie informacje, jakie można znaleźć w Sieci. Warto najpierw doszukać się źródła informacji i sprawdzić czy ktoś inny nie spróbował skorzystać z fantastycznej porady. W innym wypadku tylko do siebie będziemy mogli mieć pretensje, jeżeli nasz smartfon skończy tak samo, jak ten na zdjęciu.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
E5150   1 #1 19.09.2014 18:01

takie rzeczy to tylko w juesofej xD

Deadlyblonde   9 #2 19.09.2014 18:02

Oczywiście bezmózdzy jankesi w to uwierzyli... Facepalm.

Miszkurka2000   14 #3 19.09.2014 18:05

60 sekund przy 600W lub 70 sekund przy 800W - nawet gdyby to już to wzbudziłoby moje podejrzenia. Ciekawe czy w Polsce ludzie też są tak łatwowierni?

Autor edytował komentarz.
  #4 19.09.2014 18:06

Tutaj mały wypadek zaraz po zakupie 6 http://www.youtube.com/watch?v=7lhXOgJ8ahA

corrtez   11 #5 19.09.2014 18:07

Cóz to tylko pokazuje jak duzo jest glupków i ignorantów na swiecie :D

Łukasz Tkacz   19 #6 19.09.2014 18:08

Zmieniając nieco cytat z pewnego komiksu:

"Ale głupi ci Amerykanie..."

pulka103   5 #7 19.09.2014 18:09

@lukasamd: Oh, oh, oh! Moja ulubiona część :33

  #8 19.09.2014 18:10

@Miszkurka2000: W Polsce jeszcze bardziej :P

  #9 19.09.2014 18:13

To nie świadczy o łatwowierności ludzi, a jedynie o głupocie użytkowników sprzętu Apple.

LoczeQ123   5 #10 19.09.2014 18:14

Każdy mówi że głupcy, że bezmózgi itd..Amerykanie mają swój wielki przemysł motoryzacyjny produkują elektronikę, auta które docenia CAŁY ŚWIAT. Polsce nie mamy nic mieliśmy FSO które nie zdobyło nigdzie popularności prócz naszego rodzimego rynku (dlatego że było po prostu słabe), nie produkujemy praktycznie nic już co by DOCENIŁ ŚWIAT. Polscy politycy doprowadzili do tego że największe w PL firmy upadły, przemysł motoryzacyjny u nas nie istnieje a naśmiewamy się z ludzi którzy mają potężny swój przemysł...jakie to przykre i zawistne. Czy Polacy zawsze muszą tak pisać o kimś kto ma WIĘCEJ OD NAS. Polacy nawet nie umieją dzisiaj zaprojektować swojego samochodu którym moglibyśmy podbić świat. Amerykanie mają swoje marki, przez swoich ludzi zaprojektowane produkty i mówienie o tych ludziach że są głupcami, że mają niską inteligencję jest co najmniej nie na miejscu gdy sami jesteśmy gorsi od nich.

Autor edytował komentarz.
aXimo   5 #11 19.09.2014 18:15

Jak tępym człowiekiem trzeba być, żeby się na to nabrać...

TestamenT   11 #12 19.09.2014 18:20

Haha to jest dopiero poziom w trollowaniu.

andrzejt17   6 #13 19.09.2014 18:22

@LoczeQ123: Pamiętajmy, że nie wszystkich pakuje się do jednego worka. Mowa oczywiście o tych jednostkach, które wpadły na przetestowanie tego fantastycznego wynalazku. Nie wierzę własnym oczom, że ktoś się tego dopuścił xD Zaraz przypomina mi się legenda o studentach z mocno zakrapianej imprezy, którzy wpakowali studenta(tkę) w karton z napisem "Misja na Marsa" i wypuścili chętną osobę przez okno akademika. Ochotnik(czka) nie wracała, więc wpakowali następną osobę w karton i opisali go "Misja ratunkowa". Nic dodać, nic ująć :D

Berion   13 #14 19.09.2014 18:24

@LoczeQ123: Zanim zaczniesz wypisywać takie idiotyzmy to poczytaj trochę o historii USA i Polski. Poczytaj o tym jak wyglądał świat naukowy w PRL pod ruskim butem. Jak do niedawna wysoki był poziom nauczania u nas w szkołach i uczelniach. O polskich rewolucyjnych wynalazkach itd. itd.

Seregon   2 #15 19.09.2014 18:25

@LoczeQ123: To nie Polacy są głupi, tylko polska polityka. Warto pamiętać, że Amerykanie to w większości europejczycy, a wśród nich też i Polacy. Ameryka rozwinęła się dzięki temu, że wspierała rozwój, badania i nowe technologie. Po wojnie zabierali do siebie tylu naukowców ilu się dało. Niemiec, Polak, Rusin, to nie miało znaczenia, pod warunkiem, że coś potrafił. Gdyby nie to, to dzisiaj byli by największym zadupiem na świecie, a nowe technologie skupiały by się w Azji, a kto wie, może i gdzieś w Europie.

LoczeQ123   5 #16 19.09.2014 18:27

@Berion: Gó*** mnie interesuje historia wiesz dlaczego?? Co mi po tym co było skoro dzisiaj nie ma już nic. Gdybyśmy produkowali np. dobre auta jak mercedes w czasach W190 to byśmy przetrwali naszych produktów nie kupowano nie dlatego że nie można było ich kupić. Można było o czym świadczą produkty przeznaczone na eksport które były niby lepsze niż na nasz rynek. Nam wciskano chłam tam wysyłano "lepsze"...takie lepsze że nikt praktycznie tego nie chciał bo za granicą mieli opinie o naszych produktach jako słabej jakości

LoczeQ123   5 #17 19.09.2014 18:29

@Seregon: Dokładnie tak jak mówisz, polityka, POLSCY LUDZIE ZARZĄDZAJĄCY NASZYM NARODEM doprowadzili do upadku naszej gospodarki. POLAK POPROWADZIŁ POLAKA NA DNO

Autor edytował komentarz.
Marcineez   5 #18 19.09.2014 18:30

@LoczeQ123: Ogólnie społeczeństwo staje się coraz głupsze, z pokolenia na pokolenie i to nie zależnie od kraju. Ale to normalna kolej rzeczy, prędzej czy później musiały się zacząć nasze wieki ciemne.

  #19 19.09.2014 18:30

Ja myślę, że to komentujący i autor dali się nabrać na zdjęcie ajfona z mikrofali, ale co tam, lepiej napisac gupi amerykanie i gupi ci co ich stac na iphona

e X t 7 3   9 #20 19.09.2014 18:31

To nie jest kwestia łatwowierności ... tylko totalnego braku inteligencji ;) Myślę, że mój Kot prezentuje wyższe IQ niż ci "użytkownicy" ;)

DiamondBack   11 #21 19.09.2014 18:36

Średni "iloraz sprytu" nie jest zbyt wysoki wśród użytkowników iphona. Czytałem po ostatniej tego typu "akcji" reportaż z serwisantem sprzętu appla w polsce - było to samo. Również świeżo upieczone sztuki :D

eimi REDAKCJA  16 #22 19.09.2014 18:38

@Anonim (niezalogowany): 4chan. Trolle tamtejsze nie takie rzeczy robią.

tI3r   8 #23 19.09.2014 18:38

Ja bym tak nie cisnął po nich. Skoro przez lata wpajano im, że ultra zamknięty ekosystem jest najlepszy bo tak mówi apple, to skoro apple powiedziało, że coś będzie działać to znaczy, że tak właśnie będzie. To co, że ktoś się podszył - ważne, że typowy odbiorca jest już kompletnie urobiony. To jest problem nie posiadanej wiedzy z fizyki ale społeczny.

pisarzksiazkowicz   7 #24 19.09.2014 18:49

4chan <3

  #25 19.09.2014 18:58

Amerykanie i amerykanie... bo przecież w Polsce to idiotów brakuje.

sr57be45   5 #26 19.09.2014 19:01

@LoczeQ123: Brak rozliczeń po PRL i zbyt wiele szkodliwych ludzi pozostało na swoich miejscach, jak potoczyłaby się historia Polski polityczna/gospodarcza gdyby nie Mazowiecki ?

Był premier co polskość to była nienormalność, dziś na czele członek ZSL. Nie będzie lepiej.

FSO a Mercedes lata niezależnego rozwoju i doskonalenia a krótki okres sterowanej wolności ;] .

  #27 19.09.2014 19:03

Typowi użytkownicy iPhone.

KyRol   17 #28 19.09.2014 19:06

@LoczeQ123: Facet, w czasach PRL w Polsce został wynaleziony silnik czterosuwowy, ale z racji współpracy Polsko-radzieckiej został on określony niewypałem i w ten sposób dorobek naukowy został skonfiskowany i dostaliśmy uboższą technologię z Kamaza. Oczywiście koncepcja silnika czterosuwowego poleciała do i została zaimplementowana u ruskich...

Autor edytował komentarz.
dzikiwiepsz   11 #29 19.09.2014 19:07

Myślałem że amerykańcy są bardziej ogarnięci, cóż widać wszędzie znajdzie się ktoś kto się nabierze i to nawet na najbardziej głupi numer.

DexterI9000   9 #30 19.09.2014 19:07

Moge sie zalozyc, ze wyszlo to z 4chana - dlaczego nie ma nigdzie zrodla?

  #31 19.09.2014 19:12

@tI3r Zgadzam się z Tobą w 100%

Oni nie kombinują na co dzień tak jak My, bo nie muszą. Tylko u nas każdy jest "specem" po to żeby nikt go nie wykiwał i żeby kupić jak najtaniej jak najlepszy sprzęt, gdyż nie stać Nas na błędy.

LoczeQ123   5 #32 19.09.2014 19:23

@KyRol: nie patrz co było w PRL bo tego nie ma i nigdy już nie będzie, zawdzięczamy to Polskim politykom i słabej jakości wyrobów nawet w czasach PRL. Polak polaka wykończył jak pisałem.

SolelyRose*   5 #33 19.09.2014 19:23

@LoczeQ123: my tu mówimy o jednostkach, nie o ogóle :)

KyRol   17 #34 19.09.2014 19:30

Kochany konsumpcjonizm... Nie ma to jak chodzić do szkoły na pokaz mody i na randki, a nie dla nauk, nie ma to jak z kogoś zadrwić albo lepiej - przyj#b@ć zamiast zastanowić się nad sobą i swoimi błędami... Nie tylko w stanach ludzie oddają się takim nurtom, tylko co to za życie - skóra, fura i komóra? Taki lifestyle jest bliski kalectwu...

Autor edytował komentarz.
  #35 19.09.2014 19:30

@LoczeQ123: bycie niedoinformowanym też ma swoje granice.Ile razy amerykanie zdobywali niepodległość?Ile razy byli najeżdzani?I kto to jest ci amerykanie?Mówimy o tych europejczykach(w tym też polakach) którzy tam od ponad 500 lat przybywają czy o zgnębionych rdzennych amerykanach którzy żyją w rezerwatach?A może mówimy w ogóle o klepiącej biedę ameryce południowej?

budda86   9 #36 19.09.2014 19:31

@LoczeQ123: "Gó*** mnie interesuje historia"

I na tym właściwie można zakończyć dyskusję, bo to świadczy tylko o tobie. Jeżeli gó*** cię obchodzi historia, to nigdy niczego nie zrozumiesz i dalej będziesz pisał takie głupoty jakie piszesz. Wyrazy współczucia.

nitro2012   10 #37 19.09.2014 19:34

jeszcze by brakowało aby srajapple zbierało informacje z mikrofalówek co jedzą właściciele domu i wysyłał do PRISM

Berion   13 #38 19.09.2014 19:36

@LoczeQ123: Jakbyś poczytał trochę tej historii, która Ciebie g* obchodzi to może byś zrozumiał, że to nie Polak Polaka. Tak w skrócie. To "co było w PRL" jest kluczowe dla zrozumienia obecnej sytuacji geopolitycznej Polski. Państwa zachodnie są bogate ponieważ pracowały na to ichnie kolonie, niewolnicy i nigdy nie były pod zaborami, które drenowały ich zasoby i mordowały elity.

Autor edytował komentarz.
justynaolszyny   2 #39 19.09.2014 19:36

To tylko pokazuje kto tak naprawdę kupuje iPhoney. Przez tydzień miałam okazję bawić się iPhone 5 (pożyczony) i jedyny plus jaki dostrzegam to szybkość działania. Poza tym to same ograniczenia jak dla mnie - osoby która lubi grzebać i dostosowywać telefony pod siebie.

pain3hp   5 #40 19.09.2014 19:43

iPhony to jednak zacofane modele. Ja tak swojego Nexusa ładuję od roku.

BOLO1990   8 #41 19.09.2014 19:48

@LoczeQ123: Teraz zastanów się co MY byśmy mieli, gdyby nas nikt ciągle nie napadał, mordował i grabił. Skończ to ujadanie na Polaków bo gdyby nam dane było rozwijać się w spokoju, to pewnie bylibyśmy w top 3 najpotężniejszych gospodarek. Oczywiście, jeśli rządziliby nami ludzie mądrzy, prawdziwi patrioci - a takich nam nie brakowało. Gdyby los był dla nas łaskawszy, gdyby Polak nie był "mądry po szkodzie" a jeszcze przed, to doceniałby nas świat, uwierz. Weź również pod uwagę, że oni prawie niczego nie wymyślili. Wszystko pokradli lub robią za nich Rosjanie, Polacy, Niemcy czy inni Azjaci.

LXbus   3 #42 19.09.2014 19:50

"Jest to jeden z wielu przykładów, by nie wierzyć we wszystkie informacje, jakie można znaleźć w Sieci."
Właśnie, a może właśnie można ładować iPhony w mikrofalówce, tylko Google i Samsung sponsorowali w sieci artykuły, żeby ludzie nie korzystali z tego rozwiązania i przenosili się na inne marki, które rozwijały baterie, w czasie gdy Apple siedziało nad tą super technologią.
Poza tym akurat ten trolling nie wymagał aż takiej głupoty, jak wszyscy krzyczą. Taki sposób ładowania, z pewną dokładnością, jest całkiem prawdopodobny i być może w niedalekiej przyszłości nikt by się aż tak z tego artykułu nie śmiał.

Maciej_S   8 #43 19.09.2014 19:58

Oczywiście, że po aktualizacji do iOS 8 można ładować telefon w mikrofali. Powiem więcej - bateria znacznie dłużej trzyma. Ja zaktualizowałem system, naładowałem iPhone'a w mikrofalówce i używam go bez ponownego ładowania już przeszło miesiąc :-D

gutek851   2 #44 19.09.2014 20:09

@andrzejt17: Ta "legenda" akurat miała miejsce...:/ Nie zapomnij tylko, że połączenie studenta z alkoholem kończy się wzmożona kreatywnościa ;)

FrytaPL   3 #45 19.09.2014 20:21

@LXbus: Ładowanie telefonu w mikrofali jest wg Ciebie "całkiem prawdopodobny"?! Brawo! Bierz pod uwagę, że telefon to nie jest sama bateria ale też cholernie czuła elektronika, która nie może przyjmować tak dużej mocy z zewnątrz, a mikrofala nie celuje konkretnie w baterię tudzież przetwornik do ładowania baterii, lecz indukuje prąd w każdej części telefonu. Poza tym ładowanie indukcyjnie telefonu, a praca mikrofali to dwa różne zjawiska fizyczne. Ładowarka indukcyjna emituje otwarte pole magnetyczne o niewielkim zasięgu i przede wszystkim niewielkiej mocy, a nie 800 W tak jak ma przeciętne mikrofalówka.

gutek851   2 #46 19.09.2014 20:21

@BOLO1990: Polacy są bardzo kreatywnym narodem (mamy wielu ludzi w elitach światowej nauki i wiele znaczących wynalazków), ale przy tym zawistnym i nie potrafimy współpracować dla dobra kraju (zamiast własnej kieszeni), dopóki nie stoimy na krawędzi zaboru/podboju, albo innej apokalipsy.

Autor edytował komentarz.
Vanshei   14 #47 19.09.2014 20:25

iDiots everywhere ;)

neXt___   11 #48 19.09.2014 20:27

na Androidzie nie działa ;/ trza czekać na update do Androida L, wtedy może będzie już się ładować.

KyRol   17 #49 19.09.2014 20:28

@FrytaPL: Człowieku, sam akumulator pod wpływem zbyt wysokiej temperatury jest w stanie eksplodować, generując nieodwracalne szkody.

  #50 19.09.2014 20:53

@LoczeQ123: Nie masz najmniejszego pojecia o czym piesz. Nieprawdopodobne brednie, wnioski na poziomie dziecka, ktore pierwszy raz rozmawia z doroslymi. Przyjmij powyzsze stwierdzenia do wiadomoci, albo nadal rozumuj w typowym amerykanskim stylu czyli ignornacja ponad wszystko.

andrzejt17   6 #51 19.09.2014 20:56

@gutek851: Może to nie jest miejsce na dyskuje na ten temat ale jest to jedna z wielu miejskich legend i nigdy nie miała miejsca :) Co więcej "podobno" wydarzyła się w wielu większych miastach Polski, an różnych piętrach i z różnymi pasażerami. Takie tam dyrymały :P

  #52 19.09.2014 21:04

Ech, zazwyczaj nie ufam stereotypom, ale takie sytuacje jak ta skutecznie je potwierdzają. Tak samo jak z tą aplikację czy systemem co miało czynić smartfon wodoodpornym. Ja rozumiem, że nie każdy lubi IT i musi być ekspertem, no ale przecież wystarczy troszeczkę pomyśleć.

eimi REDAKCJA  16 #53 19.09.2014 22:03

@DexterI9000: no jak linkować do nitek na /b/ ? Dziś kilka widziałem o tym.

Over   9 #54 19.09.2014 22:21

Amerykanie... namiastka głupotyy.....

kod   3 #55 19.09.2014 22:37

@LoczeQ123: Wiesz co, śmiać mi się chce ;) Tak jak jedna jaskółka wiosny nie czyni, tak samo jedna popularna polska marka nie zbawiła by polskiej gospodarki. Popatrz ile mają ich w USA, albo w Niemczech... Tyle że jaki te państwa mają dług państwowy? Coś za coś ;P Powiedzenie że Polak potrafi - z kosmosu się nie wzięło... Jeśli czegoś nie wynajdzie, to zakombinuje dla siebie, a że żyjemy w czasach postkomunistycznych to paradoksalnie społeczeństwo jest dla urzędnika,a nie urzędnik dla społeczeństwa... Zawsze powtarzam że teraz przydałby się drugi Piłsudski, który by wziął to wszystko za mordę i podregulował trochę ;P

DexterI9000   9 #56 19.09.2014 22:39

@eimi: PPM na post ID i kopiuj link.

fiesta   14 #57 19.09.2014 22:52

@LoczeQ123: ale zwróć uwagę na to że Hameryka sam pracuje na takie zdanie o sobie,.Co tutaj mam do rzeczy sytuacja gospodarcza, do poziomu inteligencji przeciętnego obywatela. Mój kolega wyjechał do stanów zaraz po szkole podstawowej (w tym czasie jeszcze 8 klasowej) i poziomem wiedzy bił na głowę amerykańskich absolwentów szkół średnich, przypuszczam że przeciętny polski gimbus zagiął by niejednego amerykańskiego maturzystę. Skoro tak ich bronisz to może powiesz kto doprowadził do kryzysu połowę współczesnego świata, kto rozpętuje wojny na świecie celem uzyskania rynków zbytu. Oświeć nas jak Cię proszę ....

marrrysin   6 #58 19.09.2014 22:56

@LoczeQ123: Co prawda gówno mnie obchodzą średnio inteligetne i - umówmy - malo odkrywcze wynurzenia kogoś, kogo "g**no obchodzi" historia (może po prostu nie potrafi jej zrozumieć?), ale swoje trzy grosze dorzucić muszę.

"Jarasz" się amerykańską myślą techniczną (produkowaną w Chinach i tam też zadłużoną na grube miliardy) a zakładów produkcji taboru kolejowego w Nowym Sączu i Bydgoszczy już nie jesteś w stanie zauważyć? Znanej w całej europie marki Solaris także? Idź narzekać gdzie indziej, albo weź się za siebie - może jeszcze jest ratunek/

glimi   5 #59 19.09.2014 22:57

Hmm.....mam pytanie, czemu co któryś komentarz to coś o amerykanach? Czy w tekście jest fragment o tym że to się stało w USA? A może Iphony są tylko tam sprzedawane?

  #60 19.09.2014 23:11

A może teraz powrócimy do tematów IT?

  #61 19.09.2014 23:28

@Anonim (niezalogowany): chyba coś się porysowało albo ukruszyło ...

gofer83   5 #62 19.09.2014 23:32

@LoczeQ123: Dobrze prawisz człeku, u nas zawsze tylko "żeby, jakby, gdyby, to by w piecu rosły grzyby" ;) Naród PL to tępaki jako ogół (minus wybitne jednostki), co widać na codzień, a szczególnie co 4 lata :D Niesamowite jest to, że w takich Niemczech, jak tylko przekorczysz granicę, to czujesz się jakbyś się przeniósł w przyszłość - czystość, mądrość i kultura. Śmiem wątpić, że kiedykolwiek opuści nas nasza średniowieczna, chłopska mentalność :/ Pół biedy, że dziś można zwiać niemal gdzie się chce. "Nie zmienisz wybranego scenariusza, ale zawsze możesz wybrać inny" ;)

A co do tematu, to bardzo fajny pomysł na joke - dałbym dużo, żeby zobaczyć minę właściciela :D

KyRol   17 #63 20.09.2014 00:00

@gofer83: Nie wiem czy chcesz pretendować do bzdurmistrza roku, w każdym razie mieszkam w miejscowości bezpośrednio graniczącej z tym narodem i moje wrażenia są zupełnie odmienne. Czystość tam panuje z dwóch powodów - po pierwsze prawo, które nie tylko dla bałaganiarzy ale także dla ogółu jest bardzo surowe, po drugie Niemcy to kraj w którym podstawą są wszelkiego rodzaju służby i funkcjonariusze.

Tam podstawowe zawody to policjant i nauczyciel - czyli nie za wysoko, jakby mogłoby się niektórym wydawać - to w odniesieniu domniemanej mądrości ogółu w Niemczech. Młodzież wydaje się zagubiona i poniesiona wszelkimi amerykanizmami - za czym ubolewa starsze pokolenie. Przeciętny Niemiec wszystkiego się boi i niczego nie umie. Myślałem, że tak jest tylko we wschodnim bloku, ale nie - miałem przez kilka tygodni bezpośredni kontakt z zachodnim Niemcem i ten się zapłakał, że mu w Polsce deski rzucili i nikt mu nie złożył łóżka...

Także mamy zamerykanizowaną kulturę, obywateli żyjących w strachu otoczonych szpiclami i konsumentów nie potrafiących się odnaleźć w Polsce za sprawą uboższego rynku usług. Jak tak bardzo się poczuwasz Niemcem, zostań tam, ale odp!#rd0l się od Polaków, tu żyją także patrioci.

Autor edytował komentarz.
  #64 20.09.2014 00:11

@lukasamd: Skoro tacy głupi według ciebie to dlaczego ich stać na te iPhone a 90% mądrych Polaczków nie? :)

Aha no i najważniejsze: Skoro tacy głupi to dlaczego udało im się osiągnąć takie zjawisko jak sprzedaż 4 mln. sztuk w przedsprzedaży dość drogiego bądź co bądź telefonu.

Boże jak ja bym chciał żeby "mądra" Polska firma w której pracuje wykręciła kiedyś w roku chociaż 1/10 takiej sumy dochodu.

LXbus   3 #65 20.09.2014 01:02

@FrytaPL: Też się cieszę, że znasz szczegóły pracy mikrofalówki, tylko co z tego. Gdybyś zapytał kogoś z porządną wiedzą na temat fizyki, to z łatwością opracowałby ci naprędce kilka prototypów, które nie działałyby z powodu jakichś drobnostek, które pewnie nie wydałyby się tobie tak oczywiste.

  #66 20.09.2014 01:24

@LoczeQ123: Ogarnij się mój ty loczku ;) Na trzy - raz, dwa, trzy!

  #67 20.09.2014 01:43

@LoczeQ123: I tu się mylisz, FSO zdobyło ogromną popularność w Egipcie, gdzie zresztą była druga montownia, gdzie składano polonezy oraz duże fiaty ;] Poza tym do holandi dość dużo partia 2litrówek w tym modelu Caro poszła.

fiesta   14 #68 20.09.2014 04:10

@BAZZINGA (niezalogowany): "Aha no i najważniejsze: Skoro tacy głupi to dlaczego udało im się osiągnąć takie zjawisko jak sprzedaż 4 mln. sztuk w przedsprzedaży"
To nie dowód na mądrość tylko wpływ reklamy i marketingu na mało inteligentnego nabywcę któremu wmówiono że bez tego nie może żyć :P

  #69 20.09.2014 04:13

fejk podobnie jak cała akcja z wodoodpornością
dziwne, że ktoś w to wierzy.

LoczeQ123   5 #70 20.09.2014 06:37

@Kodi570: My mamy dlug mniejszy mniej zarabiamy i zyjemy jeszcze w wiekszej biedzie niz panstwa wiecej zadluzone

pocolog   11 #71 20.09.2014 07:11

@Snow_Rainy: dlaczego nazywasz tych ludzi ignorantami w dziedzinie fizyki? To fali elektromagnetycznej nie mozna zamienic na prad?

  #72 20.09.2014 08:11

@Miszkurka2000: serio masz wątpliwości?

gofer83   5 #73 20.09.2014 08:24

@KyRol: Nie wiesz? To Ci powiem: nie chcę, bo wiem co mówię. Słuchaj patrioto, ja podchodzę do sprawy logicznie. Spójrzmy na fakty: słabo liczymy się na arenie międzynarodowej - służymy za biało-czerwoną srajtaśmę dla dup w gwiazdki. Potrafisz powiedzieć jaki tego powód? :D

Niby sami nauczyciele i policjanci, jednak fakt jest taki, że są diesiątki lat do przodu ze wszystkim. Potrafisz powiedzieć jaki tego powód? :D

Hmmm, zamerykanizowana kultura i ludzie nie potrafiący się odnaleźć - rownież nasza PL codzienność. Nie czuję się Niemcem, tylko podziwiam inne, mądrzejsze kraje i zastanawiam się jak my jako naród moglibyśmy wziąć z nich przykład i szybko ich dogonić, by się liczyć na arenie międzynarodowej. Nadal mieszkam i pracuję w PL. A takimi hasłami właśnie pokazujesz jakim jesteś otwarto-umysłowym, mądrym polakiem.

fiesta   14 #74 20.09.2014 08:34

@gofer83: "fakt jest taki, że są diesiątki lat do przodu ze wszystkim. Potrafisz powiedzieć jaki tego powód? "

Między innymi dlatego że w swoim czasie posiadali maszyny wywiezione z Polski bądź korzystali z praktycznie bezpłatnej siły roboczej w postaci więźniów obozów koncentracyjnych ...

mikolaj_s   13 #75 20.09.2014 08:43

@LoczeQ123: Nie podniecaj się, Amerykanie mają kasę. Stać ich aby ściągać najlepszych z całego świata, a i swoich dobrze kształcić gdy chcą. Dawno już zauważli że z ekonomicznego punktu widzenia nie warto na siłe edukować tych co nie chcą się uczyć lub się nie nadają. Dlatego w tym kraju można znaleźć masę idiotów. Przy obenym naszym kształceniu pewnie procentowo byłoby nieco lepiej ;)

gofer83   5 #76 20.09.2014 08:47

@fiesta: Tak, tu masz rację. Mają za sobą haniebny okres, ale plus taki, że chociaż zrobili z tego pożytek dla siebie i teraz potrafią to u3mać. A my jako kraj tranzytowy w samym środku Europy, łącznik między wschodem a zachodem, pięknie położony, z dostępme do gór, jezior i morza, nie inwestujemy chociażby w drogi, by kasować innych za to, że wygodnie przejeżdżają przez nasz ląd.

  #77 20.09.2014 09:41

@LoczeQ123: torchę produkujemy, np. gra wiedźmin

pocolog   11 #78 20.09.2014 09:42

@gofer83:"Mają za sobą haniebny okres, ale plus taki, że chociaż zrobili z tego pożytek dla siebie i teraz potrafią to u3mać."
Az krew sie gotuje czytajac takiego cwierc madrale od kielicha

Autor edytował komentarz.
Samurai   15 #79 20.09.2014 10:07

Użytkownicy iPhonów niczego nie nauczyli się po ostatnim wkręcie z wodoodpornością.

krzyyysztof   3 #80 20.09.2014 10:34

Samurai: Całkiem niedawno była jeszcze aplikacja Waga:
http://demotywatory.pl//uploads/201312/1387983978_uhh3nz_600.jpg

Co ciekawe ponoć nadal istnieje i ma się całkiem dobrze...

  #81 20.09.2014 10:36

Próbowałę na 5ce i nowej 6ce - na obu nie działa. No, ale warto było, bo kto bogatemu zabroni?

  #82 20.09.2014 10:37

@andrzejt17: Cokolwiek autor miał na myśli z tymi kartonami, to zapewne mogło być śmieszne na żywo. Czytając posta mam tylko w głowie yyyyyyyyyy?

micko   5 #83 20.09.2014 10:37

@Anonim (niezalogowany):
http://www.youtube.com/watch?v=7lhXOgJ8ahA
Mistrzostwo i to na oczach milionów

  #84 20.09.2014 10:52

Rok temu już był wprowadzony ten update z ładowaniem w mikrofali http://www.theblaze.com/blog/2013/09/24/unfortunately-new-iphone-software-isnt-i.../

  #85 20.09.2014 10:59

@gofer83
No rzeczywiscie swietna inwestycja, narzekasz ze Polacy nie umieja zarzadzac swoim krajem a sam kazesz inwestowac w autostrady tranzytowe zeby obcokrajowcy mogli je rozjezdzac przeladowanymi tirami.

Na calym swiecie autostrady buduje sie laczac ze soba najwieksze miasta, a w Polsce autostrady buduje sie laczac Niemcy z najwiekszymi polskimi miastami.

Polska nigdy nie bedzie bogatym krajem, bo po pierwsze lata PRLu calkowicie zniszczyly spoleczne zaufanie. Ludzie sie wzajemnie oszukuja i sa z tego dumni, a to nie pomaga w rozwoju.
Po drugie media wmowily Polakom ze sa zachodnimi europejczykami. John Adams, drugi prezydent Stanow Zjednoczonych powiedzial, ze on musi studiowac sztuke wojenna, jego synowie beda studiowali inzynierie i rolnictwo, a jego wnuki beda juz mogly studiowac nauki humanistyczne. Bogacze wydaja pieniadze na blachostki, rozbijaja sie po klubach i drogich kurortach. Polacy mysla ze jak beda sie zachowywac tak samo to tez stana sie bogaci...

marrrysin   6 #86 20.09.2014 11:03

@pocolog: Debil, co poradzisz :) Niemcy to chyba w prospekcie reklamowym widział, bo na pewno nie na żywo...

mikolaj_s   13 #87 20.09.2014 11:15

@gofer83: "Mają za sobą haniebny okres, ale plus taki, że chociaż zrobili z tego pożytek dla siebie i teraz potrafią to u3mać."
Po pierwsze poglądy masz pierwsza klasa. Nie ważne, że ukradł i zabił. Ważne, że ma kasę. Gratuluję.
Po drugie, nieprawdziwe. Niemcy po wojnie były zrujnowane, może nie tak jak Polska, ale jednak. Ze wschodu, ruscy wywieźli co się dało. Najlepszych naukowców i techników pozabierały do siebie supermocarstwa. W stosunku do Polski to i tak lepiej bo oba reżimy wybiły nam większość inteligencji. A potem nawet ta niewielka ilość co pozostała nie mogła mieć wielkiego wpływu na życie społeczne.
Niemcy przyjęły pomoc Marshalla, a Polska nie. Niemcy przez 40 po wojnie pracowali i budowali dobrobyt. W Polsce w tym czasie każdy kombinował jak przeżyć i dać opór władzy. Zarządzanie w czasach komunizmu polegało na tym, żeby każdemu dać pracę za grosze, nie ważne czy ta praca jest komuś potrzebna. Ten sam towar wożono z Gdańska do Szczecina i z powrotem, żeby ludzie mieli zajęcie. Po odzyskaniu wolności nasza gospodarka była przestarzała. Do tego w imię idei prywatyzacji za wszelką cenę to co jeszcze się nadawało do użytku wyprzedano.

"nie inwestujemy chociażby w drogi, by kasować innych za to, że wygodnie przejeżdżają przez nasz ląd."
Ślepy jesteś ;) Ostatnimi czasy chyba jednak inwestujemy. Ale nie o to chodzi by zarobić na drogach, tylko umożliwić łatwiejszy przepływ towarów między miastami w Polsce i wywóz ich na eksport. Na samych drogach nie zrobimy koksów. W Niemczech za autostrady nie płacisz stać ich, a dobrze prosperująca gospodarka pozwala te drogi utrzymać.

W Polsce najpierw trzeba zlikwidować korupcję i to począwszy od szczytów władzy, aż po przyzwolenie społeczne na łapówkarstwo. Żeby zobaczyć, że w Polsce nie dzieje się dobrze wystarczy spojrzeć na politykę. Układ polityczny jest u nas chory. Aby utrzymać się przy władzy nie trzeba wypełniać obietnic wyborczych tylko wystarczy chronić nas od "moherów". Władza nie musi się wysilać wystarczy, że funduje nam cyrk.
Potem zreformować edukację stawiając na programy dla uzdolnionych i chcących się uczyć, a tych co nie chcą nie zmuszać. Lepiej mieć tak jak amerykanie kupę idiotów, ale w zamian sporo wybitnych. Jeden wybitny naukowiec odkryje więcej niż setka miernych. Podobnie jest w innych dziedzinach.
A sam zamiast narzekać wziąłbyś się do roboty, stworzył jakąś innowacyjną firmę, sam zrobił i dał zarobić innym. ;) Jest dużo przykładów udanych przedsięwzięć w naszym kraju, mimo wielu niedogodności jakie funduje nam nasze państwo

Berion   13 #88 20.09.2014 12:11

@Samurai: Myślę że Ci którzy wrzucili telefon do szklanki lub na nim stanęli, nie wrzucą kolejnego do mikrofalówki. Ci więc pewnie się nauczyli. ;}

Samurai   15 #89 20.09.2014 12:29

@Berion: Oby bo jak nie to mogą stracić (albo stracili) następnego iPhona ;p

Kriss_De_Valnor   10 #90 20.09.2014 12:40

@BOLO1990: Racja. W jednym z zamkow w Sztokholmie ogladalem dziela sztuki zrabowane przez Szwedow z Polski na poczatku XVII wieku. Bylem zażenowany :/

KyRol   17 #91 20.09.2014 12:57

@gofer83: Nie mów, że Niemcy nie "robią za srajtaśmę dla dup w gwiazdki", bo robią. Dowodem jest choćby poruszenie w związku z NSA w tamtym kraju. Ogólnie to fajnie, że nastąpiło poruszenie w tej sprawie, tylko jakimś cudem nawet i Niemcy są zacofani ze swoimi technologiami (np. GPS) i w ten sposób uzależnili się od "dup w gwiazdki". Teraz same Niemcy nie są w stanie w tej materii dogonić USA trzeba w cholerę pieniędzy, pomocy z Unii Europejskiej i minimum trzech dekad.

Nie chodziłeś na lekcje historii? Obozy zagłady nie powstawały aby zabić czas, ale m.in. aby okradać i wywozić. Gdyby II Wojna Światowa polegałaby na suchym zdobywaniu terenów o wiele szybciej by się skończyła, ale to nie o to chodziło. Spójrz sobie na liczby zabitych i okradzionych. Obiekty na podległych terenach też zostały okradzione, ile razy się w mediach opowiada o tym, że znalazła się kolekcja obrazów zajumanych podczas II WŚ? Znaczna ich część teraz jest w rękach prywatnych onanistów i tacy nie mają zamiaru ich oddawać bo czują się jak ze swoim...

Co do amerykanizacji - u nas tak mocno to nie postępuje. Przynajmniej dochodzę do tego na podstawie moich obserwacji. Mam otwarty umysł, po prostu wyrażam swoje zdanie i uważam, że do głoszonych przez Ciebie rewelacji należy podchodzić z dystansem. Nie wiem co zafascynowało Cię w Niemieckiej kulturze - może pierdzenie wprost przy stole? Mi się nie podoba, gdy Niemiec wstanie, się zesr@ i zaczyna opowiadać o bawarskiej kulturze... Napierdzielanie browarów bez okazji też nie jest zbytnio ambitne...

Autor edytował komentarz.
rael.org   4 #92 20.09.2014 13:01

@LoczeQ123: amerykańskich samochodów nikt nie kupuje, w USA Toyota przejęła ponad połowę rynku i gdyby nie dofinansowanie rządowe to General Motors by zbankrutowało. Ostatnio Chevrolet zmywa się z Europy, bo w takich np. Niemczech sprzedawał kilkanaście sztuk rocznie.
Elektroniki też nie produkują, ostatnie firmy elektroniczne upadły u nich na początku lat osiemdziesiątych. Ostał się tylko Intel, który zresztą sam nie produkuje, jedynie zleca produkcję na Tajwanie.

  #93 20.09.2014 13:06

@KyRol:
To jakis volksdeutch. Na dobrych programach, prawie nie zajmujemy sie niemieckimi wynalazkami, za to glownie Koreanskimi, Japonskimi i przede wszystkim Amerykanskimi. Stamtad powinnismy czerpac wzorce cywilizacyjne.

Niemcy dbaja i zawsze dbali tylko i wylacznie o swoj interes. Nie twierdze, ze USA sa altruizmami ale definiuja swoj interes w taki sposob, ze chca zeby Japonia, Korea czy Tajwan byly rozwiniete. Interes Niemiec to haslo mittleeuropa.

  #94 20.09.2014 13:12

@andrzejt17: To było w Łodzi, to był chłopak, a nie dziewczyna i oni nie pili, tylko ćpali.

  #95 20.09.2014 13:19

@LoczeQ123: Najpierw bym sie zastanowił, zanim napisałbym taki pean na temat USA. Po pierwsze jakoś nie widzę zalewu świata przez amerykańskie marki. Jakos nie widzę prominentnych i bogatych obywateli tego kraju w ich wyrobach, a raczej w Mercedesach, BMW i paru innych europejskich markach. Elektronika jest produkowana w Chinach albo innych azjatyckich krajach.
Poziom szkolnictwa w USA i poziom intelektualny przeciętnego obywatel raczej nawet przeciętny nie jest. Sukcesy naukowe to efekt oferowania znakomitych warunków obcokrajowcom.
Za sukcesami gospodarczymi stoi tak naprawdę US Army i CIA roznoszące w pył kraje, które nie chcą sie dzielić z USA swoimi zasobami na warunkach amerykańskich. Nas wydutkali tylko na F15 i obiecankach dodatkowej kasy. Widać na razie nie potrzebują miedzi, siarki, węgla itp. Ale jak będą potrebować to poproszą. Po swojemu.
Pewnie nasze sukcesy nie są znaczące, ale na kolana przed nimi nie pasnę.

wobes   4 #96 20.09.2014 13:24

@rael.org: A Atmel, Texas Instruments, Analog Devices, Altera, ON Semiconductor, Xilinx, Micron Technology, Microchip Technology, Fairchild Semiconductor czy wiele innych firm mających często nie mniejszy wkład w światowy rynek urządzeń elektronicznych niż Intel? To gdzie produkują, nie ma znaczenia, produkują tam gdzie koszty pracy są niższe. Najważniejsze, że władza nad nimi spoczywa w rękach Amerykanów i ci mają pełną kontrole nad tym co się projektuje i produkuje, jak się projektuje i produkuje i za ile sprzedaje. Zysk ze sprzedaży też trafia do USA. A przeniesienie w razie potrzeby (wojna, niestabilna sytuacja polityczna itp.) tego typu produkcji z jednego kraju do innego to najmniejszy problem.

Autor edytował komentarz.
  #97 20.09.2014 13:54

bo to jest właśnie poziom ludzi kupujących Iphony, dają się nabrać na tą papkę marketingową, która wciska Apple "20% szybsze, 10% cieńszy" żał

  #98 20.09.2014 14:04

Stanisław Lem powiedział kiedyś, że gdyby nie internet, to nie wiedział by ilu idiotów żyje na świecie.

  #99 20.09.2014 14:22

@Anonim (niezalogowany)
No rzeczywiscie, nikt nie uzywa Androida, iPhona, Google, produktow Cisco, Amerykanskich procesorow Intela, TI, Freescale czy Qualcomma, iPadow, Macow, Windowsa, Office'a, Facebooka, LinkedIn, produktow Oracle, IBM czy GE. Pewnie sam jesz w McDonaldzie albo KFC, pijesz coca-cole albo pepsi, placisz karta visa albo mastercard, chodzisz w butach Nike. USA dominuje swiat jak jeszcze nikt w historii.

Raczej co ma do zaoferowania Europa? Samochody dla tych co lubia przeplacac (BMW, Mercedes) na reszte nikt nie spojrzy wybierajac auta Japonskie. Cos jeszcze oprocz tych dwoch marek?

" US Army i CIA roznoszące w pył kraje, które nie chcą sie dzielić z USA swoimi zasobami na warunkach amerykańskich."
radze zglosic sie do psychiatry. Rozumiem ze Japonia powinna zaczac sie zbroic bo z powodu sukcesow japonskiej motoryzacji USA ich napadna? Tak samo powinna sie bac Korea przez Samsunga?

Naprawde niezle trzeba byc zidoktyzowanym zeby cos takiego pisac.

Przemo78   6 #100 20.09.2014 14:39

to tylko potwierdza, że posiadacz iPhona to nie tylko snob i narcyz, ale również debil skończony. Raz bo kupuje telefon w cenie 800 zł za 4000 zł, a dwa bo wierzy we wszystko co mu się zaserwuje.


Beeee Beeeee

bachus   18 #101 20.09.2014 15:48

@Przemo78: najgorszy jednak chyba ból masz przez to, że przeciętnego rednecka stać na kupienie telefonu za 4kPLN i wsadzenie go np. do mikrofalówki.

  #102 20.09.2014 16:03

@LoczeQ123: A teraz weź się za lekturę i poczytaj w ilu największych koncernach samochodowych za główny design odpowiadają POLACY! Do tego poczytaj sobie jakim sprzętem elektronicznym handlujemy na wschodzie i jak przemysł zbrojeniowy po odbudowie dobrze sobie radzi i znajduje klientów za granicą.

gofer83   5 #103 20.09.2014 16:56

@mikolaj_s: Tak, ja jestem ślepy, Ty jesteś dobry z historii ;) a PL i tak się nie liczy na świecie. Wszyscy wiedzą "co trzeba", tylko nikt nie wie JAK, i tu tkwi problem.

Planuję stworzyć firmę, zarobić i dać zarobić innym, uczciwie pracującym, a nie złodziejom ze skarbówki, więc firma nie powstanie na pewno w PL, tylko w kraju, gdzie są mniejsze podatki. Logiczne chyba, że jak zakładać firmę, to możliwie na najkorzystniejszych warunkach, prawda?

gofer83   5 #104 20.09.2014 16:59

@marrrysin: Widziałem na żywo i wiem co piszę. I daruj sobie epitety. Trochę kultury Panie Polak ;)

gofer83   5 #105 20.09.2014 17:00

@Obladi (niezalogowany): "Polska nigdy nie bedzie bogatym krajem, bo po pierwsze lata PRLu calkowicie zniszczyly spoleczne zaufanie. Ludzie sie wzajemnie oszukuja i sa z tego dumni, a to nie pomaga w rozwoju. ". Wyjaśniłeś.

Przemo78   6 #106 20.09.2014 17:17

@bachus: ja też bez problemu mogę kupić phona za 4000 czy 5000 zł, tylko jakbym za wszystko przepłacał, to do niczego w życiu bym nie doszedł. Stawiam na praktykę a nie snobizm.

arma   2 #107 20.09.2014 17:21

ale kretyni :)

AndrzejG   8 #108 20.09.2014 17:52

Skoro można było zrobić fałszywą reklamę, to równie dobrze można upozorować łatwowierność i kosztem jakiejś podróbki iPhone'a nabić sobie odsłony na stronie. Nie wierzę, że ktokolwiek się na to nabrał.

Odyniec_Stary   10 #109 20.09.2014 18:17

@e X t 7 3: "To nie jest kwestia łatwowierności ... tylko totalnego braku inteligencji ;) Myślę, że mój Kot prezentuje wyższe IQ niż ci "użytkownicy" ;)"

Jeszcze byś się zdziwił...

bachus   18 #110 20.09.2014 18:21

@Przemo78: nadal nie rozumiesz, co miałem na myśli - to, że są kraje na świecie, gdzie iPhone, picie kawy ze Starbucksa i i uważanie, że buty sportowe NIke/Adidas mogą być uznawane za snobizm nie musi oznaczać, że jest tak wszędzie. Rozumiem, że moze być gorzej i gdzieś ktoś na świecie uzna, że snobizmem jest papier toaletowy ale to nie oznacza, że wszędzie tak się myśli. Mylisz też chyba pojęcie snobizmu z konsumpcjonizmem.

andrzejt17   6 #111 20.09.2014 18:30

@Anonim (niezalogowany): Poprzyj swoją wypowiedź stosowną informacją.

rob006   6 #112 20.09.2014 18:57

Podatek od głupoty.

kriters64   7 #113 20.09.2014 19:11

Niestety wydawało by się że społeczeństwa (nie tylko Amerykańskie) z pokolenia na pokolenie powinno być bardziej inteligentne, jednak jak pokazują fakty nie zawsze tak jest, a ten przykład jest na to dowodem, część sugeruje że ta głupota jest przypadłością appleuserów, czy aby na pewno? ile płaca ludzie za diety składające się z zupki z Chin z multiwitaminą? a reklamy firm farmaceutycznych i ich syropków po których dziecko na drugi dzień cudownie ozdrowiało? takich przykładów można by mnożyć wiele, a ludzie tego pokroju oczekują że pójdą do apteki i powiedzą; tabletkę - 5 kg poproszę bo zbliża się lato i mam nadwagę, lub poproszę za 300 zł. zdrowia na ta zimę :) Niestety takie są smutne fakty ludzi którzy nie podważają autorytetów, a każdą bzdurę mas mediów uważają za prawdę objawioną, kiedyś była to książka i druk wyryty w jednym kawałku drewna cała strona, dopóki Johannes Gutenberg nie wynalazł druku i sposobu jego składania jakiego dzisiaj znamy, od tego czasu każdy może zrobić kasetkę i czcionki i drukować co mu się podoba, do dziś jest znane powiedzenie kłamią jak w Krakowie, bo Kraków słynął z druku kalendarzy, a najbardziej idiotycznych porad w nim zamieszczanych :) dziś tą rolę przejęły środki masowego przekazu (w których oprócz przekazu jest jeszcze pranie mózgu) do którego z dużym powodzeniem dołączył ostatnio Internet, który też jak widać przez jakiś procent społeczeństwa jest odbierany jako prawda objawiona, bo jak nie wierzyć PAP że moc mierzy się w Voltach a glikol propylenowy to "propylen glikolowy" wywody naukowe może prowadzić każdy ale warto by chociaż mieć wiedzę na poziomie gimnazjum. Niestety tak nie jest i zamiast rzetelnej informacji często natrafimy na PAP-kę.

Autor edytował komentarz.
Przemo78   6 #114 20.09.2014 19:52

@bachus: W przypadku produktów Apple'a nie ma mowy o konsumpcjonizmie, bo tam za dużo dostajesz mało. Zobacz na zachowania użytkowników iPhona, tak rozmawiają i kładą telefon, aby było widać logo. To czysty snobizm. Nikt inny tak się nie zachowuje. Szastanie pieniędzmi i przepłacanie za produkty (nawet jak się jest bogatym), nie świadczy o mądrości tylko o głupocie. Nie twierdząę że iPhony nie są fajne, są i to bardzo, no ale nie za takie pieniądze.

Autor edytował komentarz.
mikolaj_s   13 #115 20.09.2014 20:54

@gofer83: " PL i tak się nie liczy na świecie."

Mało się liczy i liczyć się nie będzie choćbyśmy stawali na głowie. Jesteśmy małym krajem i daleko nam do mocartwa. Ważne dla mnie, żebyśmy tylko byli w stanie dogodzić poziomem życia kraje najbogatsze. Niestety do tego moim zdaniem najpierw potrzebne są zmiany w eleitach politycznych i edukacji.

Yuri20   4 #116 20.09.2014 21:11

Skąd ja to wiedziałem, że wszyscy zaczną się śmiać z tych ludzi co to uwierzyli w te magiczne wave... Zamiast potępić tych idiotów, którzy te wave stworzyli to wy się śmiejecie z naiwnych ludzi. Prymitywne.

eimi REDAKCJA  16 #117 20.09.2014 22:02

@KyRol: zabawne, że akurat do niemieckiej kultury pijesz - jednej z najbardziej interesujących i rozwiniętych kultur białego człowieka. Chyba, że należysz do tych, którym "kultura" myli z używaniem noża i widelca przy stole. Niemcy to Hegel, Kant i Nietzsche, Niemcy to Beethoven, Bach i Brahms, Niemcy to Goethe, Schiller i Hesse, Niemcy to Leibniz, Hilbert i Gauss... a nawet dziś, w tych trudnych dla niemieckojęzycznego świata czasach, Niemcy deklasują nas pod względem właśnie tego, co na kulturę się składa - literaturę, muzykę, kinematografię, matematykę czy filozofię.

A wyciąganie wniosków o Niemcach na podstawie znajomości z jednym gostkiem z zachodnich landów - to po prostu naiwność. Polaków też ocenisz na podstawie pierwszego z brzegu sklepikarza czy ochroniarza czy kasjerki? Oceniaj kulturę po jej owocach. Owoce niemieckiej kultury - moim zdaniem - są imponujące. Nawet Francuzi mogą zazdrościć.

KyRol   17 #118 20.09.2014 22:04

@Yuri20: Pragnę zauważyć, że to w ciągu dalszym nie wyeliminuje problemu, takie dzikie prawo natury. Ten co ma potencjalną szansę dostać w pysk jest zazwyczaj mądrzejszy i w przeciwieństwie do osiłka nie da się na coś takiego nabrać. Świat nigdy nie pozbędzie się takich zależności, idealiści tylko mają takie zdanie...

KyRol   17 #119 20.09.2014 22:08

@eimi: Aby była klarowność - powyżej była dyskusja o Niemcach jako narodzie w ogóle. Tak samo o Polakach, wiem, krzywdzące, ale starałem się odbić rozmówcy obraz, który nam próbował przedstawiać, a nie ukrywajmy - był w krzywym zwierciadle... Z rozmowy wynikało jakbyśmy nie mieli Chopina, Skłodowskiej-Curie, Kopernika...

Autor edytował komentarz.
eimi REDAKCJA  16 #120 20.09.2014 23:22

@KyRol: aleś pojechał z tym doborem nazwisk, gdybym nie wiedział lepiej, pomyślałbym że trollujesz. Czołowi przedstawiciele polskiej kultury - pół-Francuz, pół-Polak, który większość życia spędził we Francji, dziewczyna, która we Francji wysiedziała większość życia i karierę zrobiła dzięki mężowi-Francuzowi, oraz niemiecki kanonik z Prus, bardziej wierny Watykanowi niż polskiemu królowi. Faktycznie pokazuje to, w jak słabej sytuacji była i jest polska kultura, skoro akurat takie przykłady przywołałeś.

KyRol   17 #121 20.09.2014 23:32

@eimi: Przeciwnie. Jak dla mnie koło zamyka się tutaj. Jako naród cały czas mieliśmy pod górkę, a skoro mamy niepodległość - wypada to uszanować i realizować swoje cele. Jeśli nie - przepis jest prosty - nerwy w konserwy i za granicę;)

marrrysin   6 #122 21.09.2014 02:04

@gofer83: Chciałbym Ci uwierzyć, ale my "nie inwestujemy w drogi" (A1, A2, A4, S8? o wszechobecnych remontach, ciągłym uszczelnianiu systemu opłat Viatoll itp itd nie wspomnę) a Niemcy zrobili z holocaustu "pożytek dla siebie". Przepraszam, ale w moich oczach jesteś jedynie autorem tych (i kilku innych) zdań i nie jestem w stanie ocenić Cię inaczej.

  #123 21.09.2014 02:24

@Seregon: Dokładnie!!!. Według statystyk w USA mieszka tylko 62% Amerykanów. Reszta to emigracji przeważnie z Europy i Azji. Około 32 miliony jest obecnie nielegalnie. Najliczniejsi to Meksykanie. Z 11 milionów Polaków w USA, około 35% nie potrafi ani czytać, ani mówić w języku angielskim. Najliczniejsi to mieszkańcy polskich dzielnic w Chicago i New York. Gdzie praktycznie w sklepach, na ulicy, w wielu fabrykach, rządzi język polski.

gofer83   5 #124 21.09.2014 07:38

@marrrysin: A ja na podstawie kilku komentarzy nie będę Cię oceniał.
A co do kultury, to jak powiedział Eimi - "Oceniaj kulturę po jej owocach".

  #125 21.09.2014 09:38

@eimi:
Dla wspolczesnej kultury bardzo wazny byl wiek XIX, niestety Polska wtedy byla pod zaborami. W Niemczech byly grzywny za rozmawianie w urzedach po Polsku, dzialala Hakata czy kulturkampf.

Cala nasza sztuka byla przez to zdominowana przez polityke, dlatego nasza literateratura byla nie do przyswojenia dla reszty swiata. Jest trudna, czasem zbyt patriotyczna, czasem zbyt zaangazowana spolecznie.

@eimi
"niemiecki kanonik z Prus"
Nie ma dowodow ze byl Niemce, wiemu ze znal niemiecki, ale tez ze walczyl w wojnie przeciwko Niemcom.

@gofer83
"Oceniaj kulturę po jej owocach"
Owocem niemieckiej kultury jest i byl rasizm. To poczucie wyzszosci tkwi gdzies gleboko w Niemieckiej duszy. Niemcy gardza Polakami i czuja sie od nich genetycznie lepsi.

squzeezebox   7 #126 21.09.2014 11:50

nie wiem jakim debilem trzeba być aby się na to nabrać :D

Juche   5 #127 21.09.2014 13:34

Zamiast się naśmiewać z Jankesów, radzę przyjrzeć się naszej rodzimej durnocie, bo w Polsce też debili patentowanych nie brakuje. Ile ludzi dało się nabrać np. na takiego Pobieraczka, gdzie żeby "anonimowo" ściągać pliki, trzeba się zarejestrować podając pełne dane personalne - potem płacz i zgrzytanie zębów, bo przychodzi faktura na 200 zł/m-c za "anonimowe" pobieranie - tutaj to dopiero trzeba być lemingiem. A ilu kupuje garnki za 5000, czy pościel za 3000 oferowane na różnych "prezentacjach", na które są "zapraszani" telefonicznie? Przykłady można mnożyć, a idiotów nie trzeba specjalnie szukać, sami się znajdą.

kod   3 #128 21.09.2014 16:27

@LoczeQ123: Tutaj się muszę zgodzić ;)

  #129 21.09.2014 16:43

Juz laduje zaraz napisze czy dobrze dziala.

  #130 22.09.2014 11:17

@LoczeQ123: Nie ma to, jak się publicznie wykazać własną ignorancją, i jeszcze się tym chełpić.

  #131 22.09.2014 11:45

@gofer83: Owoców kultury nie da się oderwać od warunków zewnętrznych, w jakich wzrasta. Przez ostatnie 200 lat warunki panujące w Polsce były skrajnie niesprzyjające. Aczkolwiek mimo tak skrajnie fatalnych warunków, również nie mamy się czego wstydzić (sięgając chociażby i do czasów PRLu - ze znaną na cały świat filmową szkołą polską, czy szkołą plakatu). Można długo wymieniać, ale jak się nie zna kultury własnego narodu, a widzi się tylko najeźdźcy, to co poradzić. Dokształć się może najpierw, a dopiero później zabieraj głos.

gofer83   5 #132 22.09.2014 13:18

@djabeł (niezalogowany): Panie dokształcony, zauważyłeś może, że polacy ZAWSZE znajdą jakieś usprawiedliwienie swojej nieudolności? Na pindoleniu farmazonów i rozpamiętywaniu tego, co było nikt jeszcze jasnej przyszłości nie zbudował. Dla Twojej wiadomości - nie mam w zwyczaju zabierać głosu na tematy, na których się nie znam (jaki to ma sens? Tak robią tylko trolle). Byłem aktywistą przez długie 4 lata i wiem z jakimi ludźmi mam do czynienia w Polsce, nie mówiąc już o tym, że mieszkam ponad 30 lat w tym kraju. Zawsze mieliśmy problem ze spojrzeniem prawdzie w oczy i po komentarzach widzę, że się nic nie zmieniło. Będą efekty, będzie pochwała - nigdy inaczej.

Autor edytował komentarz.
  #133 23.09.2014 17:54

@LoczeQ123: Skoro tak bardzo interesuje cię historia to jesteś podobny do wyśmiewanych tu jankesów.

FrytaPL   3 #134 28.09.2014 21:24

@KyRol: no ja to wiem, nie rozumiem do czego nawiązujesz?

FrytaPL   3 #135 28.09.2014 21:35

@LXbus: Mam tytuł mgr inż. z elektrotechniki, mam sporą wiedzę z fizyki i to nie tylko tej klasycznej, ale i kwantowej, bo to była część moich 5-o letnich studiów i wciąż twierdzę, że jest to niemożliwe. Jeśli moje zdanie CI nie wystarczy to trudno.

LXbus   3 #136 30.09.2014 20:43

@FrytaPL: Mechanika działania mikrofalówki i ładowarki bezprzewodowej jest taka. Różnica jest tylko w skali. Jeśli pominiesz fakt, że raczej, żadna mikrofalówka nie ma możliwości odpowiedniego dostrojenia (szczegół czysto implementacyjny), to można by na przykład stwierdzić, że IPhone komunikuje się z mikrofalówką i każe jej dostosować fale kiedy się w niej znajdzie. Co do kwestii, że IPhone nie ma odpowiednich bebechów, to ludzie wykazali się szczególną głupotą, ale można by wysnuć teorie spiskową jakoby telefony Apple miały już bebechy sprzętu z 2020, które są firmware'owo ukrywane w celach ekonomicznych (intel chciał kiedyś sprzedawać mocne procki po niskich cenach oraz kody odblokowujące ich moc).
Naciągane? Jeśli ktoś przeczytał chwilę wcześniej artykuł o jakimś Smart Home, choćby wspomnianym pomysłem Intela oraz jest w gorącej wodzie kąpany to rzeczywiście mógł taką głupotę strzelić.

PS: Tylko tak się zgrywam - to idioci z definicji.

FrytaPL   3 #137 30.09.2014 21:52

@LXbus: Twoje podstawowe założenie jest błędne "Mechanika działania mikrofalówki i ładowarki bezprzewodowej jest taka. Różnica jest tylko w skali". Mikrofalówka posiada magnetron generujący fale elektromagnetyczne (rzędu GHz, ale to szczegół), natomiast ładowarka bezprzewodowa generuje otwarte pole indukcyjne. Są to dwa osobne zjawiska fizyczne. Z jednym się zgodzę - skala się różni. Ale gdyby użyć wspólnej skali, czyli magnetronu, przekazującego taką samą dawkę energii co bezprzewodowe ładowarki, to i tak skutki byłyby różne, wszystkie tranzystory wesoło zaskwierczałyby tuż przed pójściem do tranzystorowego raju.
Dlatego też podtrzymuje, że mikrofalówką nie da się ładować telefonu, abstrahując czy to mikrofala domowa, czy odpowiednio spreparowana.
Owszem, teoria spiskowa mogłaby być ciekawa biorąc pod uwagę aspekt filmowy, ale nierealna z tego względu, że sprzęt Apple korzysta z tych samych, gotowych, powszechnie znanych podstawowych budulców elektroniki, czyli tranzystorów FET, które nie kryją przed ludzkością żadnych tajemnic. Nie mają zatem niesłychanych właściwości, takich jak odporność na wpływ wysokoenergetycznych fal pochodzących z zewnątrz. Gdyby Apple absolutnie od podstaw tworzyło swoje produkty, łącznie z półprzewodnikami, wówczas można by było snuć takie teorie.
Wysnuta przez Ciebie teoria spiskowa jest ciekawa, lecz mogła by wydawać się prawdopodobna TYLKO dla osób niezwiązanych z branżą. Inaczej sprawa się ma w przypadku wspomnianego przez Ciebie Intela, który ma pełną kontrolę nad swoimi produktami od samego pierwiastka krzemu, więc tylko oni w 100% wiedzą co tam w ich procesorach siedzi.

  #138 14.03.2015 17:40

iPHONE robi sobie ladna reklame dzieki propagandzie :) A ludzie jeszcze bardziej beda kupowac "swoje" IPHONE

walgav   14 #139 19.06.2015 21:06

takie rzeczy tylko w USA

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.