r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Apple dopiero teraz łaskawie naprawi wadliwe MacBooki Pro

Strona główna AktualnościSPRZĘT

Twój MacBook Pro ma problemy z wyświetlaniem obrazu i nieoczekiwanie uruchamia się ponownie? Apple naprawi wadliwe modele, w tym celu uruchomiony został specjalny program. Objęte są nim również komputery nie posiadające gwarancji. Oczywiście naprawa jest darmowa.

Urządzenia produkowane przez Apple mają opinię dobrze wykonanych i mniej awaryjnych od konkurencji. Oczywiście nie są one idealne i również ulegają awarii lub mogą posiadać wadę fabryczną. W MacBookach Pro produkowanych od 2011 do 2013 roku użytkownicy zauważali problemy z poprawnym wyświetlaniem obrazu, a także z pracą systemu operacyjnego. Jednak dopiero teraz firma z Cupertino zdecydowała się na odpowiedzenie na skargi klientów.

Apple uruchomiło specjalny program naprawy. Warto zauważyć, że objęte są nim MacBooki sprzedane od lutego 2011 do grudnia 2013 roku i nie jest potrzebna gwarancja. Naprawa wadliwego modelu jest darmowa. Problemy mogą występować w 15 i 17-calowych MacBookach Pro z 2011 roku oraz MacBookach Pro z 15-calowym ekranem Retina z 2012 i początku 2013 roku. Firma z Cupertino wspomina, że w wadliwych egzemplarzach mogą występować problemy z wyświetlaniem obrazu, który może być zniekształcony lub zakłócony. Dodatkowo obraz może nie być w ogóle wyświetlany, zarówno na ekranie samego MacBooka, jak i na monitorze zewnętrznym. Apple mówi również o niestabilnej pracy, system może nieoczekiwanie ponownie się uruchamiać.

r   e   k   l   a   m   a

Program obecnie uruchomiono na terenie USA i Kanady, a od 27 lutego będzie on dostępny również w innych krajach. Trwa on do 27 lutego 2016 roku lub do trzech lat od momentu zakupu MacBooka Pro. Na stronie Apple możecie sprawdzić, czy Wasz komputer zalicza się do modeli objętych programem, wystarczy podać numer seryjny.

Dobrze, że Apple w końcu zdecydowało się na naprawę wadliwych komputerów. MacBooki Pro są naprawdę drogimi urządzeniami i powinny mieć zapewnione bardzo dobre wsparcie. Zwłaszcza jeśli winny nie jest użytkownik.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.