r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Apple uruchamia płatny program naprawy iPhone’a 6 – bo to wszystko wina użytkowników!

Strona główna AktualnościSPRZĘT

Smartfony Apple mimo iż przez wielu uważane za najlepsze, nie są idealne i podobnie jak znacznie tańsze urządzenia, także się psują. W przypadku iPhone’a 6 i większego iPhone’a 6 Plus pojawił się problem z obsługą dotyku i to dość poważny, dotyczyć może znacznego odsetka egzemplarzy. Apple w końcu uruchomiło program naprawy, ale tak jak mogliśmy się spodziewać – usługa nie jest tania.

Na początku września informowaliśmy, że iPhone 6 i 6 Plus często trafia do serwisów. Użytkownicy skarżyli się na problemy z obsługą dotyku, którego zapowiedzią był szary pasek pojawiający się na samej górze wyświetlacza. Nie wiedzieliśmy ile modeli posiada wadę, ale mówiło się, że każdy egzemplarz to tykająca bomba i w końcu ulegnie uszkodzeniu. Problem był znany Apple, ale na reakcję firmy musieliśmy trochę poczekać.

Według oficjalnego komunikatu Apple, winni są użytkownicy. Problemy z działaniem dotyku mają dotyczyć smartfonów, które kilkukrotnie upadły na twardą powierzchnię. W związku z tym, że mamy do czynienia z uszkodzeniem mechanicznym z winy użytkownika, to uruchomiony program naprawy jest płatny.

r   e   k   l   a   m   a

W celu skorzystania z programu naprawy, należy zgłosić się do autoryzowanego serwisu. Koszt takiej usługi wynosi aż 699 złotych. Co ciekawe, Apple obiecuje, że jeśli wcześniej musieliśmy naprawić iPhone’a i koszt był większy, to firma zwróci różnicę.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.