r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Pożegnanie na #CES2016: Lenovo rezygnuje z marki Motorola

Strona główna AktualnościSPRZĘT

Targi CES okazują się nie tylko okazją do zaprezentowania sprzętowych nowości, ale także do pożegnań. Lenovo potwierdziło bowiem informacje, że wkrótce z rynku definitywnie zniknie marka Motorola. Zamiast tego, nowe urządzenia będą firmowane po prostu „Moto”, oczywiście z nieodłączonym dopiskiem „by Lenovo”.

O końcu kultowej marki Motorola poinformował na CES-ie Rick Osterloh, dyrektor operacyjny firmy. Oczywiście nie ma mowy o tym, aby w przyszłości przestały się pojawiać kolejne odsłony smartfonów Moto, cieszące się dzisiaj dużym uznaniem, przede wszystkim przez brak modyfikacji w systemie operacyjnym Android, oraz bardzo dobrymi recenzjami. Także w naszym serwisie.

Kolejne urządzenia. będą jednak oprócz klasycznego logo z „M”, posiadały także niebieskie oznaczenie informujące, że marka należy do Lenovo. Takie rozwiązanie wydaje się rozsądnym kompromisem, Lenovo będzie mogło zaznaczyć swoją obecność na rynku smartfonów, z którym zapewne nie jest kojarzone w pierwszej kolejności, a przy tym zachować korzyści płynące z sentymentu i rozpoznawalności Motoroli.

r   e   k   l   a   m   a

Decyzja Lenovo nie będzie miała żadnego wpływu na portfolio urządzeń mobilnych, jest jednak wydarzeniem na swój sposób symbolicznym: z rynku zniknie nazwa używana od 1928 roku, która wywołuje określone asocjacje, jak choćby szczyt popularności telefonów z klapką i kultowa serię Razr czy właśnie „Hello, Moto”, które według Lenovo będzie bardziej rozpoznawalne niż sama Motorola.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.