r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Produkcja rozwojowych wersji Oculus Rift wstrzymana, zabrakło podzespołów

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Pomysłodawcy gogli Oculus Rift zakładali, że ich rozwiązanie przyciągnie uwagę deweloperów, ale nie zakładali, iż sprzętem zainteresuje się aż tylu z nich. Wczesnych wersji urządzenia sprzedano 50 tysięcy egzemplarzy i niestety pojawił się oto problem z zaspokojeniem dalszego popytu. Producentom zwyczajnie zabrakło części. Chociaż mają jeszcze nieco podzespołów na magazynach, za moment Oculusa nie będzie z czego składać. Z problemu jednak twórcy się w sumie bardzo mocno cieszą.

Nigdy się nie spodziewaliśmy, że sprzedamy tyle dev kitów, a technologia VR tak spopularyzowała się dzięki wsparciu i entuzjazmowi społeczności wokół niej skupionej. Nie śniło nam się o brakach, ale dobrze mieć taki problem — mówi odpowiedzialny za kontakty z fanami Andres Hernandez. W pewien sposób to przecież miara popularności, a kłopoty są wyłącznie tymczasowe. Warto mieć na uwadze spore inwestycje poczynione w zespół rozwojowy produktu. Nikt nie pozwoli, by na dłużej gogli zabrakło dla klientów. Nie obejdzie się niemniej na bank bez chwilowych braków w pewnych rejonach świata.

Ciekawe czy wobec powyższego na aukcjach internetowych nie zaczną się masowe wyprzedaże zestawów deweloperskich, nawet tych starszych ich wersji. W końcu jeżeli czegoś brakuje, wtedy można uzyskać najlepszą cenę, nawet za używany egzemplarz.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.