Apple Music w Polsce z niższymi cenami Strona główna Aktualności19.06.2015 08:59 Udostępnij: O autorze Paweł Piskurewicz @szaweł Już pod koniec miesiąca ma wystartować nowa usługa muzyczna od Apple'a. Z każdym dniem wiemy o niej coraz więcej, jednak tajemnicą wciąż pozostawała cena za poszczególne pakiety w naszym kraju. Na szczęście plotki mówiące o 9,99 i 14,99 euro nie potwierdziły się. Jak możemy przeczytać w informacjach od użytkowników wersji beta iOS 9.0 za pakiet podstawowy zapłacimy 4,99 euro, a w przypadku rodzinnego 7,99 euro. W zależności od obecnego kursu euro daje to ceny zbliżone, a czasem nawet niższe niż oferuje to konkurencja na naszym rynku. Za pakiet rodzinny dla sześciu osób zapłacilibyśmy obecnie około 33 zł. To mniej niż za podobne rozwiązanie w Spotify. Nie znajdziemy tu jednak planu darmowego z reklamami. @norbertcala pic.twitter.com/laKaKHdQfn— Krzysztof Gudowski (@KrzysztofGud) June 18, 2015 Apple Music to nie tylko muzyka. Usługa ma nam zapewnić dostęp do teledysków, a także rozbudowanych informacji o artystach wraz z możliwością ich śledzenia. Muzykę do naszych preferencji mają dopasowywać eksperci, a nie algorytm. Więcej o Apple Music możecie przeczytać w naszej relacji z WWDC. Na start użytkownicy otrzymają trzy miesiące darmowego okresu próbnego, po którym zdecydują czy dalej chcą korzystać z usługi. Niestety baza utworów dostępnych strumieniowo nie będzie identyczna z tą w sklepie iTunes. Nie wszystkim artystom przypadł do gustu także wspominany, darmowy okres próbny podczas którego nie otrzymają od Apple wynagrodzenia za słuchanie ich muzyki. Start usługi zaplanowano na 30 czerwca. Internet Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Ruszyła usługa Apple Music, oto wszystko co musisz o niej wiedzieć 30 cze 2015 Wojciech Kowasz Internet 27 Trzy miesiące Deezera premium za 99 groszy 17 cze 2015 Paweł Piskurewicz Internet 39 Chętniej płacimy za Spotify i inne abonamenty – branża muzyczna kwitnie 27 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Biznes 34 iPhone i iOS 13 to siedlisko reklam. Inżynier zwraca uwagę na pewną niekonsekwencję 19 lut 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt Biznes 61
Udostępnij: O autorze Paweł Piskurewicz @szaweł Już pod koniec miesiąca ma wystartować nowa usługa muzyczna od Apple'a. Z każdym dniem wiemy o niej coraz więcej, jednak tajemnicą wciąż pozostawała cena za poszczególne pakiety w naszym kraju. Na szczęście plotki mówiące o 9,99 i 14,99 euro nie potwierdziły się. Jak możemy przeczytać w informacjach od użytkowników wersji beta iOS 9.0 za pakiet podstawowy zapłacimy 4,99 euro, a w przypadku rodzinnego 7,99 euro. W zależności od obecnego kursu euro daje to ceny zbliżone, a czasem nawet niższe niż oferuje to konkurencja na naszym rynku. Za pakiet rodzinny dla sześciu osób zapłacilibyśmy obecnie około 33 zł. To mniej niż za podobne rozwiązanie w Spotify. Nie znajdziemy tu jednak planu darmowego z reklamami. @norbertcala pic.twitter.com/laKaKHdQfn— Krzysztof Gudowski (@KrzysztofGud) June 18, 2015 Apple Music to nie tylko muzyka. Usługa ma nam zapewnić dostęp do teledysków, a także rozbudowanych informacji o artystach wraz z możliwością ich śledzenia. Muzykę do naszych preferencji mają dopasowywać eksperci, a nie algorytm. Więcej o Apple Music możecie przeczytać w naszej relacji z WWDC. Na start użytkownicy otrzymają trzy miesiące darmowego okresu próbnego, po którym zdecydują czy dalej chcą korzystać z usługi. Niestety baza utworów dostępnych strumieniowo nie będzie identyczna z tą w sklepie iTunes. Nie wszystkim artystom przypadł do gustu także wspominany, darmowy okres próbny podczas którego nie otrzymają od Apple wynagrodzenia za słuchanie ich muzyki. Start usługi zaplanowano na 30 czerwca. Internet Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji