Cyberpunk 2077 Patch 1.1 wydany, czyli oto jest pierwsza z dużych łatek Strona główna Aktualności23.01.2021 09:12 Cyberpunk 2077 Patch 1.1, fot. Materiały prasowe Udostępnij: O autorze Piotr Urbaniak @gtxxor Jak CD Projekt Red zapowiadał, tak zrobił. W nocy z piątku na sobotę do sieci trafiła pierwsza z tzw. dużych łatek dla Cyberpunka 2077. Patch 1.1, jak oznaczono łatkę, to pierwszy kamień milowy w procesie porządkowania znanego już chyba wszystkim rozgardiaszu. Przypomnijmy, drugim takim zwrotem ma być Patch 1.2, datowany na końcówkę lutego, a w międzyczasie twórcy obiecują szereg mniejszych poprawek. Lista zmian obejmuje poprawki zarówno na poziomie silnika, jak i samych mechanik gry, i dotyczy wszystkich możliwych platform, a więc pecetów, konsol i Stadii. Patch 1.1 is out on PC, consoles and Stadia!In this update, which lays the groundwork for the upcoming patches, we focused on various stability improvements and bugfixes. List of changes: https://t.co/NlSEKjsax7 pic.twitter.com/WjLcD0SaZk— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) January 22, 2021 Jak możemy się dowiedzieć, programiści poprawili ponoć m.in. wykorzystanie pamięci, co było dotąd jedną z głównych pięt achillesowych Cyberpunka, który niemalże w nieskończoność potrafił strumieniować dane. W skrajnych wypadkach doprowadzało to do przepełnienia buforów, a co za tym idzie awarii, a zazwyczaj po prostu mocno dusiło wydajność na konsolach. Nie brakuje również poprawek w poszczególnych skryptach. Te, jak wiadomo, potrafiły wykonywać się błędnie, uniemożliwiając komfortową zabawę. Nie da się ukryć, nawet zgodnie z zapowiedziami nie jest to jeszcze koniec łatania dzieła CDPR, ale miejmy nadzieję, że tym razem działanie gry zostanie wydatnie ulepszone. Ciąg dalszy nastąpi, a pełną listę zmian znajdziecie pod tym adresem. Oprogramowanie Gaming Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Windows 10 i pierwszy wtorek z łatkami w 2021 r. Załatano poważną lukę w Defenderze 13 sty Oskar Ziomek Oprogramowanie Bezpieczeństwo 76 Gorzej już nie będzie. Pieniądze za Cyberpunka 2077 oddają sami twórcy 20 gru 2020 Piotr Urbaniak Gaming Biznes 378 Atak hakerski na CD Projekt. Cyberprzestępcy żądają okupu 9 lut Klaudia Stawska Gaming Internet Bezpieczeństwo 62 Beta Cyberpunk 2077? CD Projekt RED odpowiada: uwaga na oszustów 31 lip 2020 Klaudia Stawska Gaming Internet Bezpieczeństwo 18
Udostępnij: O autorze Piotr Urbaniak @gtxxor Jak CD Projekt Red zapowiadał, tak zrobił. W nocy z piątku na sobotę do sieci trafiła pierwsza z tzw. dużych łatek dla Cyberpunka 2077. Patch 1.1, jak oznaczono łatkę, to pierwszy kamień milowy w procesie porządkowania znanego już chyba wszystkim rozgardiaszu. Przypomnijmy, drugim takim zwrotem ma być Patch 1.2, datowany na końcówkę lutego, a w międzyczasie twórcy obiecują szereg mniejszych poprawek. Lista zmian obejmuje poprawki zarówno na poziomie silnika, jak i samych mechanik gry, i dotyczy wszystkich możliwych platform, a więc pecetów, konsol i Stadii. Patch 1.1 is out on PC, consoles and Stadia!In this update, which lays the groundwork for the upcoming patches, we focused on various stability improvements and bugfixes. List of changes: https://t.co/NlSEKjsax7 pic.twitter.com/WjLcD0SaZk— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) January 22, 2021 Jak możemy się dowiedzieć, programiści poprawili ponoć m.in. wykorzystanie pamięci, co było dotąd jedną z głównych pięt achillesowych Cyberpunka, który niemalże w nieskończoność potrafił strumieniować dane. W skrajnych wypadkach doprowadzało to do przepełnienia buforów, a co za tym idzie awarii, a zazwyczaj po prostu mocno dusiło wydajność na konsolach. Nie brakuje również poprawek w poszczególnych skryptach. Te, jak wiadomo, potrafiły wykonywać się błędnie, uniemożliwiając komfortową zabawę. Nie da się ukryć, nawet zgodnie z zapowiedziami nie jest to jeszcze koniec łatania dzieła CDPR, ale miejmy nadzieję, że tym razem działanie gry zostanie wydatnie ulepszone. Ciąg dalszy nastąpi, a pełną listę zmian znajdziecie pod tym adresem. Oprogramowanie Gaming Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji