Google podsumowuje rok 2006 Strona główna Aktualności19.12.2006 11:41 Udostępnij: O autorze msliwa Tak jak zwykle pod koniec roku, Google przygotowało podsumowanie najczęściej wpisywanych w wyszukiwarce haseł. 2006 Year-End Google Zeitgeist nie jest jeszcze oficjalnie opublikowane, jednak już teraz można je znaleźć na stronach Google. W rankingu najczęściej wyszukiwanych fraz, podobnie jak w poprzednim roku, widać popularność serwisów społecznościowych (Wikipedia, MySpace) i serwisów oferujących filmy wideo (min. Metacafe). Prócz tego, w tegorocznym zestawieniu znaleźć możemy ciekawe porównania popularności poszczególnych tegorocznych wydarzeń, oraz wykresy popularności dyscyplin sportowych i programów rozrywkowych. Co prawda większość z tych statystyk dotyczy USA, jednak można znaleźć pewne odniesienia do tego, co szukają europejscy internauci. Więcej statystyk w tegorocznym Google Zeitgeist. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Google ujawnił przychody z YouTube'a. Serwis generuje 15 mld dolarów w rok 4 lut 2020 Karolina Modzelewska Internet Biznes 34 SMSAPI podsumowuje 2019 rok. Wysłano ponad miliard SMS-ów 28 sty 2020 Materiał prasowy Biznes 0 Mapy Google i manipulacja danymi. Spacer z 99 smartfonami "zakorkował" ulicę 3 lut 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Bezpieczeństwo TechMoto 80 Wyciek w Google: twoje filmy mogły trafić w obce ręce 4 lut 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet Bezpieczeństwo 55
Udostępnij: O autorze msliwa Tak jak zwykle pod koniec roku, Google przygotowało podsumowanie najczęściej wpisywanych w wyszukiwarce haseł. 2006 Year-End Google Zeitgeist nie jest jeszcze oficjalnie opublikowane, jednak już teraz można je znaleźć na stronach Google. W rankingu najczęściej wyszukiwanych fraz, podobnie jak w poprzednim roku, widać popularność serwisów społecznościowych (Wikipedia, MySpace) i serwisów oferujących filmy wideo (min. Metacafe). Prócz tego, w tegorocznym zestawieniu znaleźć możemy ciekawe porównania popularności poszczególnych tegorocznych wydarzeń, oraz wykresy popularności dyscyplin sportowych i programów rozrywkowych. Co prawda większość z tych statystyk dotyczy USA, jednak można znaleźć pewne odniesienia do tego, co szukają europejscy internauci. Więcej statystyk w tegorocznym Google Zeitgeist. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji