Kontrola dostępu od Adobe Strona główna Aktualności15.11.2006 19:38 Udostępnij: Polub: O autorze Wojciech Kowasz @Docent Adobe wydał na rynek dwa nowe produkty, których zadaniem jest kontrola dostępu do określonych typów dokumentów. Mowa o Adobe Document Center oraz Adobe LifeCycle Policy Server 7.2. Adobe Document Center przeznaczony jest dla małych firm i użytkowników indywidualnych, którzy potrzebują sprawować kontrolę nad dokumentami przesyłanymi pocztą e-mail. Wśród obsługiwanych formatów jest oczywiście PDF, ale także dokumenty Word i Excel. Po stronie klienta usługa dostępna jest w postaci wtyczek do Office Word i Office Excel, zaś od razu wbudowana jest w produkcie Adobe Acrobat. W USA do końca 2006 roku oprogramowanie będzie darmowe, później trzeba będzie za nie płacić ok. 20 dolarów na miesiąc. W Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech start usługi ma się odbyć na początku przyszłego roku. Adobe LifeCycle Policy Server 7.2 został uaktualniony i także obsługuje teraz formaty Word oraz Excel, a dodatkowo pliki programu CAD. Zwłaszcza zabezpieczenie tego ostatniego formatu jest priorytetem dla wielu dużych przedsiębiorstw. Udostępnij: Polub: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Jak oglądacie telewizję za granicą? Ankieta i nasze podpowiedzi 21 sty Mateusz Budzeń Internet 70 Nowe wielkoformatowe ekrany dotykowe od iiyama z ulepszonym systemem kontroli 12 lip 2018 Materiały prasowe Sprzęt 1 Mobilny Tłumacz Google od teraz rozpoznaje kontekst także bez dostępu do Internetu 13 cze 2018 Oskar Ziomek Oprogramowanie 4 Google na straży jakości reklam w internecie: ostrzejsza kontrola nową metodą na oszustów 3 wrz 2018 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 16 zobacz więcej
Udostępnij: Polub: O autorze Wojciech Kowasz @Docent Adobe wydał na rynek dwa nowe produkty, których zadaniem jest kontrola dostępu do określonych typów dokumentów. Mowa o Adobe Document Center oraz Adobe LifeCycle Policy Server 7.2. Adobe Document Center przeznaczony jest dla małych firm i użytkowników indywidualnych, którzy potrzebują sprawować kontrolę nad dokumentami przesyłanymi pocztą e-mail. Wśród obsługiwanych formatów jest oczywiście PDF, ale także dokumenty Word i Excel. Po stronie klienta usługa dostępna jest w postaci wtyczek do Office Word i Office Excel, zaś od razu wbudowana jest w produkcie Adobe Acrobat. W USA do końca 2006 roku oprogramowanie będzie darmowe, później trzeba będzie za nie płacić ok. 20 dolarów na miesiąc. W Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech start usługi ma się odbyć na początku przyszłego roku. Adobe LifeCycle Policy Server 7.2 został uaktualniony i także obsługuje teraz formaty Word oraz Excel, a dodatkowo pliki programu CAD. Zwłaszcza zabezpieczenie tego ostatniego formatu jest priorytetem dla wielu dużych przedsiębiorstw. Udostępnij: Polub: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji