reklama

Kontrola dostępu od Adobe

Strona główna Aktualności

O autorze

Administrator infrastruktury obsługującej portal dobreprogramy i pasjonat nowych technologii spod różnych znaków. Przed pracą miłośnik gry w squasha, po pracy fan Formuły 1.

Adobe wydał na rynek dwa nowe produkty, których zadaniem jest kontrola dostępu do określonych typów dokumentów. Mowa o Adobe Document Center oraz Adobe LifeCycle Policy Server 7.2.

Adobe Document Center przeznaczony jest dla małych firm i użytkowników indywidualnych, którzy potrzebują sprawować kontrolę nad dokumentami przesyłanymi pocztą e-mail. Wśród obsługiwanych formatów jest oczywiście PDF, ale także dokumenty Word i Excel. Po stronie klienta usługa dostępna jest w postaci wtyczek do Office Word i Office Excel, zaś od razu wbudowana jest w produkcie Adobe Acrobat. W USA do końca 2006 roku oprogramowanie będzie darmowe, później trzeba będzie za nie płacić ok. 20 dolarów na miesiąc. W Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech start usługi ma się odbyć na początku przyszłego roku.

Adobe LifeCycle Policy Server 7.2 został uaktualniony i także obsługuje teraz formaty Word oraz Excel, a dodatkowo pliki programu CAD. Zwłaszcza zabezpieczenie tego ostatniego formatu jest priorytetem dla wielu dużych przedsiębiorstw.

© dobreprogramy

Komentarze

reklama