Kontrola dostępu od Adobe Strona główna Aktualności15.11.2006 19:38 Udostępnij: O autorze Wojciech Kowasz @Docent Adobe wydał na rynek dwa nowe produkty, których zadaniem jest kontrola dostępu do określonych typów dokumentów. Mowa o Adobe Document Center oraz Adobe LifeCycle Policy Server 7.2. Adobe Document Center przeznaczony jest dla małych firm i użytkowników indywidualnych, którzy potrzebują sprawować kontrolę nad dokumentami przesyłanymi pocztą e-mail. Wśród obsługiwanych formatów jest oczywiście PDF, ale także dokumenty Word i Excel. Po stronie klienta usługa dostępna jest w postaci wtyczek do Office Word i Office Excel, zaś od razu wbudowana jest w produkcie Adobe Acrobat. W USA do końca 2006 roku oprogramowanie będzie darmowe, później trzeba będzie za nie płacić ok. 20 dolarów na miesiąc. W Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech start usługi ma się odbyć na początku przyszłego roku. Adobe LifeCycle Policy Server 7.2 został uaktualniony i także obsługuje teraz formaty Word oraz Excel, a dodatkowo pliki programu CAD. Zwłaszcza zabezpieczenie tego ostatniego formatu jest priorytetem dla wielu dużych przedsiębiorstw. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Adobe Flash umiera, ale kultowe gry – nie. Uratowano 38 tysięcy tytułów 4 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Gaming Bezpieczeństwo 24 Bestcena.pl pod okiem fiskusa. Sklep przechodzi kontrolę skarbową 30 sty 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt Internet Biznes 123 Najlepsze programy do kontroli rodzicielskiej 30 sie 2020 Krzysztof Fiedor Oprogramowanie Bezpieczeństwo Poradniki 41 Żarówki Philips Hue z poważną luką. Pozwoliła na włamanie do sieci komputerowej 5 lut 2020 Arkadiusz Stando Sprzęt Bezpieczeństwo SmartDom 129
Udostępnij: O autorze Wojciech Kowasz @Docent Adobe wydał na rynek dwa nowe produkty, których zadaniem jest kontrola dostępu do określonych typów dokumentów. Mowa o Adobe Document Center oraz Adobe LifeCycle Policy Server 7.2. Adobe Document Center przeznaczony jest dla małych firm i użytkowników indywidualnych, którzy potrzebują sprawować kontrolę nad dokumentami przesyłanymi pocztą e-mail. Wśród obsługiwanych formatów jest oczywiście PDF, ale także dokumenty Word i Excel. Po stronie klienta usługa dostępna jest w postaci wtyczek do Office Word i Office Excel, zaś od razu wbudowana jest w produkcie Adobe Acrobat. W USA do końca 2006 roku oprogramowanie będzie darmowe, później trzeba będzie za nie płacić ok. 20 dolarów na miesiąc. W Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech start usługi ma się odbyć na początku przyszłego roku. Adobe LifeCycle Policy Server 7.2 został uaktualniony i także obsługuje teraz formaty Word oraz Excel, a dodatkowo pliki programu CAD. Zwłaszcza zabezpieczenie tego ostatniego formatu jest priorytetem dla wielu dużych przedsiębiorstw. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji