reklama

Microsoft chce podkręcić sprzedaż Visty

Strona główna Aktualności

O autorze

Administrator infrastruktury obsługującej portal dobreprogramy i pasjonat nowych technologii spod różnych znaków. Przed pracą miłośnik gry w squasha, po pracy fan Formuły 1.

Microsoft rozpoczyna na szeroką skalę nową kampanię marketingową skierowaną do swoich partnerów - producentów sprzętu OEM i firm System Builders. Kampania nosi nazwę Proceed with Confidence i dotyczy oczywiście najnowszego systemu Windows Vista.

Microsoft przekonuje, że to właśnie teraz, gdy Vista obsługuje blisko 2 miliony urządzeń (400 tysięcy więcej niż w momencie premiery) jest najlepszy moment, aby przesiąść się na nowy system. Jeśli chodzi o aplikacje, to według korporacji spośród 50 najlepiej sprzedawanych w USA programów 48 jest kompatybilnych (w tym 5 najpopularniejszych aplikacji antywirusowych). Microsoft próbuje także zerwać z powszechnym przekonaniem, że przed aktualizacją należy poczekać do pierwszego Service Packa - na stronach tłumaczy, że Service Pack to tak naprawdę tylko zbiór poprawek, które i tak pojawiają się na bieżąco w witrynie Windows Update.

Aby wesprzeć partnerów w sprzedaży Windows Vista dla klientów końcowych, Microsoft przygotował na stronach dla partnerów materiały do pobrania - między innymi bannery, plakaty, prezentacje oraz zestawienia podstawowych danych o systemie. Wszystko na razie przeznaczone jest jednak na rynek amerykański. Czy to pomoże zwiększyć wyniki sprzedaży Windows Vista? Czas pokaże...

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieNie wiemy, co jemy - państwowe badania to kropla w morzu. Projekt FoodRentgen chce to zmienić