Netflix w Polsce bez okresu próbnego. Koniec z darmowymi kontami

Strona główna Aktualności

O autorze

Netflix podjął decyzję o wyłączeniu na polskim rynku opcji bezpłatnego okresu próbnego. Według przedstawicieli, chodzi jedynie o „zrozumienie wartości platformy dla użytkowników". Jednak prawda zdaje się być nieco inna. Dotychczas na darmowych kontach serwis po prostu tracił.

Przypomnijmy, okres próbny Netfliksa polegał na 30-dniowym bezpłatnym dostępie do oferty dowolnego spośród oferowanych planów. Dopiero po tym terminie rozpoczynało się pobieranie opłat.

Co prawda założenia konta wymagało podpięcia karty, ale nieuczciwi użytkownicy znaleźli na to sposób. Korzystali z kart wirtualnych, albo kupowali przygotowane konto za ułamek nominalnej ceny. Co by nie mówić, włodarzom platformy mogło się to nie podobać.

„W Twoim kraju nie oferujemy obecnie bezpłatnego okresu próbnego. Aby rozpocząć członkostwo, odwiedź witrynę Netflix.com, wybierz plan i preferowaną opcję płatności, wprowadź adres e-mail, wpisz hasło, a potem zacznij oglądać" – czytamy w Centrum pomocy Netfliksa.

Bez trialu, ale po starej cenie

Nie wiadomo, dlaczego padło akurat na Polskę. Czyżby niespełna 40-milionowy kraj aż tak dawał się we znaki amerykańskiemu gigantowi? To pytanie póki co pozostaje bez odpowiedzi.

Warto natomiast zauważyć, że niejako na otarcie łez postanowiono powrócić do pierwotnych cen, sprzed wprowadzonej na początku bieżącego miesiąca podwyżki. I tak, plan podstawowy ponownie kosztuje 34 zł za miesiąc, standard – 43 zł, premium zaś – 52 zł.

Zobacz także: Netflix. Użytkownicy dzielą się kontem, a firma traci mi...

© dobreprogramy