Personalizacja wyników w Googlach Strona główna Aktualności31.03.2004 16:09 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Wojna wyszukiwarek sprawia, że nawet firmy o tak silnej pozycji jak Google muszą wciąż pracować nad poprawieniem jakości swych usług. Jednym z najnowszych pomysłów jest mechanizm personalizacji wyników wyszukiwania, znajdujący się już w fazie publicznych testów. Szerzej o personalizacji Googli już pisaliśmy we wrześniu ubiegłego roku, tym razem jednak możemy już doświadczyć pierwszych efektów. Od poniedziałku działa beta wersja strony Google Personalize labs.google.com/personalized. Pozwala ona użytkownikowi na stworzenie profilu zainteresowań i pod ich kątem filtruje wyniki wyszukiwania. W przyszłości Google planuje też rozszerzyć możliwości narzędzia o śledzenie zmian zasobów i bieżące wysyłanie zarejestrowanym użytkownikom e-maili z aktualizacjami. Dzięki temu Internauci będą mogli szybko dotrzeć do pożądanych źródeł. Termin wprowadzenia finalnej wersji narzędzia do serwisu Google nie jest jeszcze znany. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Windows 10 po twojemu. Przewodnik po opcjach personalizacji dla początkujących 28 lut 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Poradniki 77 Prawybory USA: awaria aplikacji do głosowania podważa zaufanie do wyników 5 lut 2020 Kamil J. Dudek Oprogramowanie Bezpieczeństwo IT.Pro 18 Google blokuje wyniki wyszukiwania "COVID-19" w Sklepie Play. Niestety bezskutecznie 4 mar 2020 Arkadiusz Stando Oprogramowanie Biznes Bezpieczeństwo 27 Sklepy stacjonarne muszą być "inteligentne". Inaczej nie przetrwają 11 lut 2020 Materiał prasowy Internet Biznes 2
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Wojna wyszukiwarek sprawia, że nawet firmy o tak silnej pozycji jak Google muszą wciąż pracować nad poprawieniem jakości swych usług. Jednym z najnowszych pomysłów jest mechanizm personalizacji wyników wyszukiwania, znajdujący się już w fazie publicznych testów. Szerzej o personalizacji Googli już pisaliśmy we wrześniu ubiegłego roku, tym razem jednak możemy już doświadczyć pierwszych efektów. Od poniedziałku działa beta wersja strony Google Personalize labs.google.com/personalized. Pozwala ona użytkownikowi na stworzenie profilu zainteresowań i pod ich kątem filtruje wyniki wyszukiwania. W przyszłości Google planuje też rozszerzyć możliwości narzędzia o śledzenie zmian zasobów i bieżące wysyłanie zarejestrowanym użytkownikom e-maili z aktualizacjami. Dzięki temu Internauci będą mogli szybko dotrzeć do pożądanych źródeł. Termin wprowadzenia finalnej wersji narzędzia do serwisu Google nie jest jeszcze znany. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji