Wojna wyszukiwarek sprawia, że nawet firmy o tak silnej pozycjijak Google musząwciąż pracować nad poprawieniem jakości swych usług. Jednym znajnowszych pomysłów jest mechanizm personalizacji wynikówwyszukiwania, znajdujący się już w fazie publicznych testów.Szerzej o personalizacji Googli już pisaliśmywe wrześniu ubiegłego roku, tym razem jednak możemy już doświadczyćpierwszych efektów. Od poniedziałku działa beta wersja strony Google Personalize labs.google.com/personalized.Pozwala ona użytkownikowi na stworzenie profilu zainteresowań i podich kątem filtruje wyniki wyszukiwania. W przyszłości Googleplanuje też rozszerzyć możliwości narzędzia o śledzenie zmianzasobów i bieżące wysyłanie zarejestrowanym użytkownikom e-maili zaktualizacjami. Dzięki temu Internauci będą mogli szybko dotrzeć dopożądanych źródeł. Termin wprowadzenia finalnej wersji narzędzia do serwisu Google niejest jeszcze znany.
31.03.2004 16:09