Adidas za 239 mln dolarów kupił Runtastic, producenta popularnych aplikacji sportowych

Strona głównaAdidas za 239 mln dolarów kupił Runtastic, producenta popularnych aplikacji sportowych
06.08.2015 13:18
Adidas za 239 mln dolarów kupił Runtastic, producenta popularnych aplikacji sportowych

Po tym, jak producent odzieży sportowej Under Armour kupił sobiepopularną aplikację Endomondo, także inni potentaci tej branżyzainteresowali się inwestycjami w oprogramowanie. Nike zapowiedziałoopracowanie własnego systemu dla urządzeń ubieralnych Nike+, zaśAdidas kupił właśnie za 239 mln dolarów firmę Runtastic,producenta aplikacji sportowych o tej samej nazwie.

bEKKvCkB
350140332329101249

Runtastic oferuje aplikacje na wszystkie popularne platformymobilne. Najpopularniejszą jest aplikacjadla biegaczy, ale znajdziemy tu też oprogramowanie dla fanówinnych sportów. Firma opracowywała też swój osprzęt, taki jakspecjalny zegarek, monitor kardio czy inteligentna waga.

Nie wiadomo jeszcze, jakie są dalsze plany Adidasa wobeczakupionej firmy. Niemiecki potentat na sportowym rynku wcześniejmiał własną aplikację sportową o nazwie micoach, ale nie zdobyłaona większego uznania. Runtastic jest natomiast w tej kwestiiaplikacją bardzo znaną i wysoko cenioną.

Programy

Aktualizacje
Aktualizacje
Nowości
Udostępnij:
bEKKvClz