Awaria w Banku Millennium. Problem z logowaniem (aktualizacja)
Trwa awaria w Banku Millennium, w wyniku której klienci mają problem z logowaniem w aplikacji mobilnej. Od wczesnych godzin rannych do serwisu downdetector spływa masa zgłoszeń i w chwili pisania niniejszego tekstu jest ich już ponad 3100.
Bank Millennium nie działa prawidłowo, a usterka dotyczy logowania do aplikacji Millenet. Bankowcy są już świadomi problemu i deklarują, że trwają prace naprawcze. "Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług" - brzmi fragment komunikatu Banku w serwisie X.
Problem z aplikacją Millenet zaczął narastać około godziny 7:00. Zgłoszenia spływają w praktyce z całego kraju, ale zgodnie z informacjami z serwisu downdetector, najwięcej pojawiło się ich dotąd ze Śląska, Łodzi, Warszawy, Gdyni i Szczecina. Na tę chwilę trudno powiedzieć, jak długo mogą potrwać utrudnienia. Obecnie utrzymują się już ponad godzinę.
Klienci Millennium, którzy muszą pilnie skorzystać z bankowości, powinni w pierwszej kolejności skorzystać z bankowości internetowej przy komputerze. Informacja z banku, jak również same zgłoszenia w serwisie downdetector potwierdzają, że usterka dotyczy logowania do aplikacji mobilnej. Bankowość webowa powinna więc działać poprawnie.
Będziemy aktualizować niniejszą publikację, gdy tylko wyjdą na jaw nowe fakty. Do tego czasu klientom banku pozostaje uzbroić się w cierpliwość.
Aktualizacja, godz. 8:50
Awaria w Millennium została usunięta. Bank przeprasza za utrudnienia i deklaruje, że zarówno aplikacja mobilna, jak i serwis internetowy, działają już poprawnie.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl