Przerób kultowe strategie po swojemu: EA udostępni kod Command & Conquer i Red Alert Strona główna Aktualności21.05.2020 14:07 Red Alert, screenshot z gry, fot. YouTube Udostępnij: O autorze Jakub Krawczyński @jak.kra Command and Conquer to ojciec chrzestny współczesnych strategii czasu rzeczywistego. Gra przyczyniła się do ugruntowania gatunku RTS, który wcześniej został nakreślony przez tę samą firmę (kultowe Westwood) w Dune i Dune 2. Co ciekawe, wydawcy serii, czyli Electronic Arts, postanowili udostępnić kod źródłowy dwóch pierwszych części C&C. EA użyczy kodu pierwszego Command and Conquer oraz Command and Conquer: Red Alert. Po co? firma robi to, aby wielbicieli serii mogli stworzyć rozbudowane mody do tych tytułów, w tym skonstruować nowe mapy, jednostki, zastąpić elementy graficzne, zmodyfikować logikę sztucznej inteligencji, a także edytować dane gry. Rozgrywka z odświeżonego Command and Conquer, fot. EA Kod źródłowy będzie dostępny w ramach licencji GNU General Pulic License w wersji w wersji trzeciej i pojawi się wraz z wydaniem zestawu Command and Conquer Remastered Collection. Składa się on ze wspomnianych dwóch części wraz z możliwością przełączania grafiki ze starych na odświeżone w 4K wersje. Ponadto otrzymamy także dodatkowe misje z edycji konsolowych, wsparcie modów, wiele godzin dodatków, nowym multiplayer itp. Mody, które będzie można stworzyć w oparciu o kod open-source mają być w pełni kompatybilne z nowym edytorem map dołączonym do zestawu gier. Porównanie różnicy w jakości scenek przerywnikowych w Command and Conquer: Red Alert, fot. EA Command and Conquer Remastered Collection ukaże się 5 czerwca na Steam oraz Origin. EA pozwoli na wykorzystanie Steam Workshop na platformie Valve, aby korzystać z map i modów stworzonych przez społeczność. Na Origin zaś ta zawartość od społeczności będzie dostępna prosto z poziomu gry. Gaming Społeczność Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Pokémon Pink. Wyciekł kod źródłowy gry 17 kwi 2020 Kamil J. Dudek Oprogramowanie Gaming IT.Pro 20 AMD okradzione! Haker zdobył kod źródłowy nowych kart Navi 26 mar 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Sprzęt Biznes 66 ICQ wymyśla się na nowo, ale nikogo to już nie interesuje 12 kwi 2020 Kamil J. Dudek Oprogramowanie Internet IT.Pro 51 Rządowa aplikacja ProteGo Safe już ze śledzeniem kontaktów przez bluetooth 29 kwi 2020 Bolesław Breczko Oprogramowanie 109
Udostępnij: O autorze Jakub Krawczyński @jak.kra Command and Conquer to ojciec chrzestny współczesnych strategii czasu rzeczywistego. Gra przyczyniła się do ugruntowania gatunku RTS, który wcześniej został nakreślony przez tę samą firmę (kultowe Westwood) w Dune i Dune 2. Co ciekawe, wydawcy serii, czyli Electronic Arts, postanowili udostępnić kod źródłowy dwóch pierwszych części C&C. EA użyczy kodu pierwszego Command and Conquer oraz Command and Conquer: Red Alert. Po co? firma robi to, aby wielbicieli serii mogli stworzyć rozbudowane mody do tych tytułów, w tym skonstruować nowe mapy, jednostki, zastąpić elementy graficzne, zmodyfikować logikę sztucznej inteligencji, a także edytować dane gry. Rozgrywka z odświeżonego Command and Conquer, fot. EA Kod źródłowy będzie dostępny w ramach licencji GNU General Pulic License w wersji w wersji trzeciej i pojawi się wraz z wydaniem zestawu Command and Conquer Remastered Collection. Składa się on ze wspomnianych dwóch części wraz z możliwością przełączania grafiki ze starych na odświeżone w 4K wersje. Ponadto otrzymamy także dodatkowe misje z edycji konsolowych, wsparcie modów, wiele godzin dodatków, nowym multiplayer itp. Mody, które będzie można stworzyć w oparciu o kod open-source mają być w pełni kompatybilne z nowym edytorem map dołączonym do zestawu gier. Porównanie różnicy w jakości scenek przerywnikowych w Command and Conquer: Red Alert, fot. EA Command and Conquer Remastered Collection ukaże się 5 czerwca na Steam oraz Origin. EA pozwoli na wykorzystanie Steam Workshop na platformie Valve, aby korzystać z map i modów stworzonych przez społeczność. Na Origin zaś ta zawartość od społeczności będzie dostępna prosto z poziomu gry. Gaming Społeczność Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji