iPhone będzie serwisowany w domach użytkowników. Na ograniczonym terenie, ale jednak Strona główna Aktualności03.02.2020 12:20 fot. Shutterstock.com Udostępnij: O autorze Piotr Urbaniak @gtxxor iPhone w końcu doczekał się serwisu w modelu onsite, czyli takim, w którym technik przychodzi do domu użytkownika i naprawia sprzęt na miejscu. W tej chwili oferta takich napraw jest ograniczona, ale i tak stanowi krok milowy w dziedzinie podejścia Apple do konsumenta. Na początek obsługiwanych jest zaledwie sześć miast, i to wyłącznie w Stanach Zjednoczonych: San Francisco, Los Angeles, Nowy Jork, Chicago, Houston oraz Dallas. Ponadto, serwisem domowym rzeczywiście objęty jest tylko iPhone, a już nie komputery typu Mac, iPad czy Apple Watch. Mało tego, sama lista napraw nie uwzględnia wszystkich możliwości. Choć należy zauważyć, że znajdują się na niej usługi najpowszechniejsze, takie jak wymiana ekranu lub akumulatora. Albo odświeżenie obudowy, co zapewne także oznacza wymianę. Dotychczas Apple oferował serwis na miejscu wyłącznie w ramach pakietu AppleCare for Enterprise, który w dodatku zarezerwowany jest dla podmiotów zamawiających sprzęt w tysiącach sztuk. Nawet patrząc na konkurencję, należy przyznać, że oferta Apple'a jest na swój sposób unikatowa. Bo o ile sam w sobie serwis onsite nie stanowi nowości, o tyle zazwyczaj taki system naprawy oferuje się w przypadku komputerów i sprzętu o większych gabarytach niż smartfon. Firma z Cupertino nie byłaby jednak sobą, gdyby nie poinformowała o tym, że naprawa domowa może wiązać się z naliczeniem dodatkowej opłaty. Wiemy też, że zlecenia nie będą realizowane wprost przez Apple'a, lecz Go Tech Services, która zostało autoryzowanym partnerem serwisowym spółki. Sprzęt Biznes Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Samsung grozi utratą gwarancji za naklejenie folii ochronnej wyświetlacza 11 cze 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt 110 iPhone SE 2020 oficjalnie: Apple pokazał smartfon za niecałe 2200 złotych 15 kwi 2020 Oskar Ziomek Sprzęt 112 iPhone 9 może być sukcesem z dość niespodziewanego powodu 6 kwi 2020 Kamil J. Dudek Sprzęt IT.Pro Koronawirus 98 Apple potwierdza: iPhone 12 nie ukaże się we wrześniu 2020 r. 31 lip 2020 Jakub Krawczyński Sprzęt Biznes 18
Udostępnij: O autorze Piotr Urbaniak @gtxxor iPhone w końcu doczekał się serwisu w modelu onsite, czyli takim, w którym technik przychodzi do domu użytkownika i naprawia sprzęt na miejscu. W tej chwili oferta takich napraw jest ograniczona, ale i tak stanowi krok milowy w dziedzinie podejścia Apple do konsumenta. Na początek obsługiwanych jest zaledwie sześć miast, i to wyłącznie w Stanach Zjednoczonych: San Francisco, Los Angeles, Nowy Jork, Chicago, Houston oraz Dallas. Ponadto, serwisem domowym rzeczywiście objęty jest tylko iPhone, a już nie komputery typu Mac, iPad czy Apple Watch. Mało tego, sama lista napraw nie uwzględnia wszystkich możliwości. Choć należy zauważyć, że znajdują się na niej usługi najpowszechniejsze, takie jak wymiana ekranu lub akumulatora. Albo odświeżenie obudowy, co zapewne także oznacza wymianę. Dotychczas Apple oferował serwis na miejscu wyłącznie w ramach pakietu AppleCare for Enterprise, który w dodatku zarezerwowany jest dla podmiotów zamawiających sprzęt w tysiącach sztuk. Nawet patrząc na konkurencję, należy przyznać, że oferta Apple'a jest na swój sposób unikatowa. Bo o ile sam w sobie serwis onsite nie stanowi nowości, o tyle zazwyczaj taki system naprawy oferuje się w przypadku komputerów i sprzętu o większych gabarytach niż smartfon. Firma z Cupertino nie byłaby jednak sobą, gdyby nie poinformowała o tym, że naprawa domowa może wiązać się z naliczeniem dodatkowej opłaty. Wiemy też, że zlecenia nie będą realizowane wprost przez Apple'a, lecz Go Tech Services, która zostało autoryzowanym partnerem serwisowym spółki. Sprzęt Biznes Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji