Adobe wydał na rynek dwa nowe produkty, których zadaniem jestkontrola dostępu do określonych typów dokumentów. Mowa o AdobeDocument Center oraz Adobe LifeCycle Policy Server 7.2. Adobe Document Center przeznaczony jest dla małych firm iużytkowników indywidualnych, którzy potrzebują sprawować kontrolęnad dokumentami przesyłanymi pocztą e-mail. Wśród obsługiwanychformatów jest oczywiście PDF, ale także dokumenty Word i Excel. Postronie klienta usługa dostępna jest w postaci wtyczek do OfficeWord i Office Excel, zaś od razu wbudowana jest w produkcie AdobeAcrobat. W USA do końca 2006 roku oprogramowanie będzie darmowe,później trzeba będzie za nie płacić ok. 20 dolarów na miesiąc. WWielkiej Brytanii, Francji i Niemczech start usługi ma się odbyć napoczątku przyszłego roku. Adobe LifeCycle Policy Server 7.2 został uaktualniony i takżeobsługuje teraz formaty Word oraz Excel, a dodatkowo pliki programuCAD. Zwłaszcza zabezpieczenie tego ostatniego formatu jestpriorytetem dla wielu dużych przedsiębiorstw.