Masz konto w mBanku? Możesz stracić dostęp do aplikacji

Masz konto w mBanku? Możesz stracić dostęp do aplikacji

Masz konto w mBanku? Możesz stracić dostęp do aplikacji
Źródło zdjęć: © mBank | Lukasz Krol
Konrad Siwik
10.09.2022 12:36, aktualizacja: 10.09.2022 13:19

Klienci mBanku, którzy mają smartfony ze starszą wersją Androida, mogą niebawem stracić dostęp do bankowej aplikacji. Ma to związek z bezpieczeństwem pieniędzy.

Regularna aktualizacja smartfonu dla wielu to standardowa procedura, która może poprawić jego funkcjonalność i zwiększyć bezpieczeństwo. Jeśli jednak nie jesteście przyzwyczajeni do uaktualniania swojego urządzenia lub po prostu producent przestał wspierać poprawę jego wydajności, niebawem możecie pożegnać się z dostępem do aplikacji mBanku.

"Masz telefon z oprogramowaniem Android poniżej wersji 7.0? Ta informacja może być dla Ciebie ważna. Od 20 września br., jeśli chcesz korzystać z najnowszej wersji aplikacji mBanku, musisz zaktualizować oprogramowanie na swoim smartfonie do wersji min 7.0 (wersja aplikacji 3.38 włącznie). Robimy to ze względu na bezpieczeństwo Twoich pieniędzy" – czytamy w komunikacie mBanku.

Brak aktualizacji systemu będzie wiązał się z niemożnością połączenia aplikacji ze swoim urządzeniem od 20 września. Natomiast od stycznia użytkownicy nie zalogują się na swoje konto w aplikacji mobilnej. Do tego czasu mogą korzystać z aplikacji mobilnej w wersji 3.38. W celu skorzystania z najnowszej wersji aplikacji wystarczy zaktualizować swój system operacyjny. Jeśli jednak producent przestał wspierać aktualizacje, może to wiązać się z koniecznością wymiany urządzenia na nowe.

Konrad Siwik, dziennikarz dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (76)