mBank zaktualizował aplikację mobilną. Są ułatwienia dla użytkowników Blika

Klienci mBanku mogą już korzystać z nowych opcji w mobilnej aplikacji. W programie pojawiło się sporo zmian, w tym udogodnienia dla korzystających z Blika. Od teraz, zamiast ogólnych informacji, w historii transakcji będzie można zobaczyć dane konkretnego sklepu, w którym zapłacono w ten sposób za zakupy.

mBank opisuje zmiany w aplikacji mobilnej, fot. Getty Images
mBank opisuje zmiany w aplikacji mobilnej, fot. Getty Images
Oskar Ziomek

16.03.2021 | aktual.: 06.03.2024 21:59

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wszystkich zmian jest jednak więcej. Nowa aplikacja mBanku to także możliwość wyświetlania kompletnych danych karty (a więc numeru, daty ważności, i kodu CVV/CVC/CVV2), co pozwoli użyć jej jeszcze przed aktywacją. Inna nowość to rozbudowanie opcji zarządzania istniejącymi kartami; dzięki temu klient może zmienić limity czy zamówić dokumenty niezbędne do uzyskania karty kredytowej.

Po aktualizacji aplikacji, klienci mBanku zyskają również możliwość dodawania plików z telefonów do wniosków, wyświetlania podsumowania rachunku oraz wprowadzania zmian w produktach inwestycyjnych – choć ich dostępność jest oczywiście zależna od tego, z jakiej oferty korzysta dany klient. Ponadto w aplikacji mBanku na iOS-a pojawiła się możliwość włączenia anglojęzycznego interfejsu, co dotychczas było dostępne tylko dla użytkowników wydania na Androida.

Z informacji na stronie mBanku wynika, że nowe wersje aplikacji już teraz są dostępne w Sklepie Play i App Store. Użytkownicy czekający na automatyczną aktualizację powinni się jednak uzbroić w chwilę cierpliwości, zwykle taki proces może zająć do kilku dni od udostępnienia nowej wersji aplikacji w sklepie.

mBank na Androida oraz iOS-a jest dostępny w naszym katalogu oprogramowania.

Programy

Zobacz więcej
Komentarze (30)