Oświadczenie Hama Polska w sprawie klawiatury uRage Cyberboard

Oświadczenie Hama Polska w sprawie klawiatury uRage Cyberboard

Oświadczenie Hama Polska w sprawie klawiatury uRage Cyberboard
Oskar Ziomek
24.11.2017 14:27, aktualizacja: 27.11.2017 16:06

Niedawno do testów otrzymaliśmy klawiaturę uRage Cyberboard. To stosunkowo tania, membranowa, podświetlana klawiatura dla graczy. Jej gamingowe zacięcie objawia się głównie solidnym wykonaniem, metalową podstawą, dzięki której klawiatura jest ciężka i nie przesuwa się po blacie, efekciarskim podświetleniem i anty-ghostingiem.

Obraz

Jak się okazuje, nie zabrakło również wad: nie działała w niej kombinacja Shift + Alt + Z, tak potrzebna, gdy chce się Ż. Problem od razu zasygnalizowaliśmy Hamie. Producent stanął na wysokości zadania i opublikował w związku z całą sytuacją stosowne oświadczenie, którego treść publikujemy poniżej:

W imieniu Hama Polska oraz marki uRage chciałbym odnieść się do problemutechnicznego zaistniałego podczas wykonywania testu klawiatury Cyberboarddla graczy z serii uRage. Pan Redaktor Oskar Ziomek zauważył błąd działaniaklawiatury, tj. brak możliwości wpisania polskiego znaku „Ż” ze względu nawadliwe działanie klawiszy alt + Shift. Po ustaleniach między stronami – witryną dobreprogramy.pl, reprezentowanąprzez Pana Macieja Olanickiego oraz Hama Polska, reprezentowaną przezPanią Małgorzatę Deckinger chcielibyśmy przeprosić za zaistniałe problemyoraz wyjaśnić co następuje w związku z niedogodnościami. Hama Polska informuje, iż obecnie na rynku znalazła się niewielka ilość egzemplarzyklawiatury uRage Cyberboard w sprzedaży. Jest to nowy produkt, a jego promocja oraz rozpowszechnienie znajdują się w początkowej fazie. Jednocześnie zapewniam,że Klienci, którzy zakupią dany produkt lub już go zakupili mają prawo zwrócić produktna mocy gwarancji. Jednocześnie chciałbym nadmienić, że nasi specjaliści podjęlijuż działania w celu usunięcia błędu w klawiaturze, a kolejne partie, które pojawią się narynku nie będą obarczone wspomnianym defektem. Z tego miejsca chciałbym w imieniu swoim oraz Hama Polska przeprosić za dostarczeniewadliwego produktu oraz brak możliwości wymiany go na działający prawidłowo zewzględu na nieposiadanie takowego w produkcji. Mamy nadzieję, że będziemy mogliniebawem powiadomić o zażegnanym problemie (...).

Podsumowując, Hama niestety nie planuje wycofać produktu ze sprzedaży, a to może narazić na rozczarowanie i konieczność powrotu do sklepu kolejne osoby. Użytkownicy, którzy doświadczą podobnego błędu w swoich egzemplarzach uRage Cyberboard mogą liczyć na zwrot pieniędzy po oddaniu sprzętu na mocy gwarancji. Producent jest już na etapie rozwiązywania usterki i kolejne serie klawiatury mają być już jej pozbawione.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (25)