Oświadczenie Hama Polska w sprawie klawiatury uRage Cyberboard

Oświadczenie Hama Polska w sprawie klawiatury uRage Cyberboard
Oskar Ziomek

24.11.2017 14:27, aktual.: 27.11.2017 16:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Niedawno do testów otrzymaliśmy klawiaturę uRage Cyberboard. To stosunkowo tania, membranowa, podświetlana klawiatura dla graczy. Jej gamingowe zacięcie objawia się głównie solidnym wykonaniem, metalową podstawą, dzięki której klawiatura jest ciężka i nie przesuwa się po blacie, efekciarskim podświetleniem i anty-ghostingiem.

Obraz

Jak się okazuje, nie zabrakło również wad: nie działała w niej kombinacja Shift + Alt + Z, tak potrzebna, gdy chce się Ż. Problem od razu zasygnalizowaliśmy Hamie. Producent stanął na wysokości zadania i opublikował w związku z całą sytuacją stosowne oświadczenie, którego treść publikujemy poniżej:

W imieniu Hama Polska oraz marki uRage chciałbym odnieść się do problemutechnicznego zaistniałego podczas wykonywania testu klawiatury Cyberboarddla graczy z serii uRage. Pan Redaktor Oskar Ziomek zauważył błąd działaniaklawiatury, tj. brak możliwości wpisania polskiego znaku „Ż” ze względu nawadliwe działanie klawiszy alt + Shift. Po ustaleniach między stronami – witryną dobreprogramy.pl, reprezentowanąprzez Pana Macieja Olanickiego oraz Hama Polska, reprezentowaną przezPanią Małgorzatę Deckinger chcielibyśmy przeprosić za zaistniałe problemyoraz wyjaśnić co następuje w związku z niedogodnościami. Hama Polska informuje, iż obecnie na rynku znalazła się niewielka ilość egzemplarzyklawiatury uRage Cyberboard w sprzedaży. Jest to nowy produkt, a jego promocja oraz rozpowszechnienie znajdują się w początkowej fazie. Jednocześnie zapewniam,że Klienci, którzy zakupią dany produkt lub już go zakupili mają prawo zwrócić produktna mocy gwarancji. Jednocześnie chciałbym nadmienić, że nasi specjaliści podjęlijuż działania w celu usunięcia błędu w klawiaturze, a kolejne partie, które pojawią się narynku nie będą obarczone wspomnianym defektem. Z tego miejsca chciałbym w imieniu swoim oraz Hama Polska przeprosić za dostarczeniewadliwego produktu oraz brak możliwości wymiany go na działający prawidłowo zewzględu na nieposiadanie takowego w produkcji. Mamy nadzieję, że będziemy mogliniebawem powiadomić o zażegnanym problemie (...).

Podsumowując, Hama niestety nie planuje wycofać produktu ze sprzedaży, a to może narazić na rozczarowanie i konieczność powrotu do sklepu kolejne osoby. Użytkownicy, którzy doświadczą podobnego błędu w swoich egzemplarzach uRage Cyberboard mogą liczyć na zwrot pieniędzy po oddaniu sprzętu na mocy gwarancji. Producent jest już na etapie rozwiązywania usterki i kolejne serie klawiatury mają być już jej pozbawione.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (25)
Zobacz także