PKO BP. Zmiany w bankowości iPKO. Teraz w prostszy sposób uaktualnisz swoje dane
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na stronie internetowej banku PKO BP pojawił się nowy komunikat dotyczący zmian w interfejsie bankowości internetowej i mobilnej. Serwis iPKO przejdzie zmianę UI, dzięki czemu niektóre funkcje mają być wygodniejsze w obsłudze.
Dane kontaktowe czy osobiste zapisane w profilu bankowym powinny być zawsze aktualne. Jeśli utracimy dostęp do skrzynki mailowej lub zmienimy numer telefonu, kontakt z bankiem może być utrudniony, a niektóre funkcje niedostępne. To samo tyczy się ważności dowodu osobistego lub paszportu, którym weryfikujemy swoje dane.
Jeśli dowód osobisty o danym numerze utraci ważność, to bank nie będzie w stanie udzielić nam np. kredytu finansowego. Aktualnie iPKO odświeża swoje narzędzia, aby uaktualnienie danych było możliwe w prostszy sposób. Aby tego dokonać, należy przejść do Ustawień w serwisie iPKO. Widok strony dopasuje się teraz do ekranu komputera, smartfonu i tabletu.
Pierwsze odświeżone ustawienia w iPKO umożliwiają łatwiejszą zmianę:
- Dokumentu tożsamości – dowodu osobistego lub paszportu
- Numeru telefonu
- Adresu e-mail