Praca grupowa w Office 2007

Praca grupowa w Office 200712.10.2006 00:13
Redakcja

Microsoft Office jest najczęściej wykorzystywany w małych iśrednich firmach, czy nawet domach. W dalszym ciągu ten pakietbiurowy dedykowany jest jednak do zastosowania przede wszystkim wwiększych firmach, a nawet dużych korporacjach. To właśnie tammożna wykorzystać drzemiące w nim możliwości. Tam też znany jestpod nieco inną nazwą - jako Microsoft Office System. Tozintegrowana platforma do tworzenia, zarządzania i obieguinformacji. Trzeba przyznać, że pod tym względem pracy grupowejprodukt Microsoftu nie ma sobie równych, a wraz z wersją 2007możliwości w tym zakresie zostały znacznie zwiększone. Wszystkich, których interesuje ta tematyka zapraszamy do lekturyopublikowanego właśnie artykułu Pracagrupowa w Office 2007. Do zapoznania się z nim zachęcamy jednakrównież tych z Czytelników, którzy chcieliby wiedzieć co taknaprawdę kryje się pod tymi "dziwnymi" nazwami Groove 2007,Communicator 2007, Project 2007, SharePoint Server 2007 czy FormsServer 2007, a także zdać sobie sprawę jakie możliwości w zakresiewspółpracy wielu pracowników oddaje nowy Microsoft Office.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)