Ruszyła nowa polska sieć społecznościowa. Za dostęp do Founders trzeba zapłacić

fot. Pexels
fot. Pexels

05.02.2021 09:16, aktual.: 06.03.2024 21:56

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Founders.pl to nowa, polska platforma społecznościowa, która ma skupiać ludzi biznesu, tzw. founderów, przedsiębiorców, menedżerów, inwestorów i startupowców. Twórcy podkreślają, że ma to być odpowiedź na chaos panujący w mediach społecznościowych, które "są zasypane płytkimi, bezwartościowymi i autopromocyjnymi treściami".

Nowy serwis ma mieć o wiele bardziej elitarny charakter, o czym świadczy, chociażby płatny dostęp. Subskrypcja kosztuje 39 zł/miesięcznie lub 390 zł/rocznie i poza dostępem do serwisu otrzymujemy również warsztaty, webinary oraz inne ekskluzywne treści. W dowolnym momencie możemy również rezygnacja z usługi.

[facebook=https://www.facebook.com/dobreprogramy/posts/10158095548400686]

"Founders.pl nie tylko umożliwia kontakt z innymi użytkownikami i dzielenie się wartościowymi informacjami, lecz również podnoszenie i zdobywanie kompetencji. To znacząco wykracza poza klasyczną definicję mediów społecznościowych", zaznaczył Bartosz Ferenc, jeden z założycieli Founders.pl.

Platforma oferuje te same możliwości, co inne portale społecznościowe, czyli możliwość wymieniania się prywatnymi wiadomościami, udostępnianie m.in. treści wideo, audio, grafik czy tabel na swoim profilu i w prywatnych wiadomościach. Do tego dochodzą jeszcze wspomniane wyżej korzyści, jak webinary.

Prezes Fouder.pl, Michał Bąk zastrzega, że nie chce, by ich platforma była porównywana do LinkedIn. "Idziemy w jakość, nie ilość", podkreśla i dodaje, że wyróżnikiem nowej platformy mają być moderowane dyskusje, podzielone na kanały tematyczne.

Serwis wystartował niedawno i liczy sobie na razie ok. 200 użytkowników. Warto jednak wspomnieć, że Founders.pl dysponuje długą listą zweryfikowanych ekspertów biznesowych, których użytkownicy mogą prosić o pomoc lub przedyskutowanie wyzwań stojących przed firmą czy projektem.

"Chcieliśmy zaoferować kompaktową i spójną przestrzeń, która będzie precyzyjną odpowiedzią na potrzeby sprofilowanej grupy odbiorców. W dużej mierze koncentrujemy się na młodych przedsiębiorcach, którzy często mają ciekawe pomysły, ale potrzebują wsparcia i mentoringu, żeby właściwie wystartować lub odpowiednio skalować swój biznes", tłumaczy Bąk.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (37)
Zobacz także