Snapchat wkrótce pozwoli kupować fotografowane przedmioty
Wartość giełdowa Snap Inc., firmy stojącej za aplikacją Snapchat, osiągnęła w tym miesiącu rekordowo niski pułap. Nic więc dziwnego, że korporacja poszukuje sposobów na odbicie się od dna. Najświeższy z nich to ogłoszenie partnerstwa z Amazonem, na mocy którego umożliwiony zostanie szybki zakup fotografowanych przedmiotów.
24.09.2018 19:37
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jak wiadomo, Snapchat jest dość specyficznym komunikatorem, nastawionym głównie na przesyłanie zdjęć i filmów, które to po pewnym czasie – zadeklarowanym przez nadawcę – mogą zostać usunięte. Wkrótce jednak, dzięki partnerstwu z Amazonem, program zyska dodatkową funkcję, a mianowicie wspomnianą już możliwość szybkiego zakupu fotografowanych przedmiotów. Dokonując analizy porównawczej zawartości zdjęcia z bazą integratora sklepów, Snapchat zidentyfikuje towar, a następnie wyświetli stosowną listę ofert, oczywiście z Amazona.
Wystarczy tylko, że użytkownik przytrzyma palec na ekranie, wywołując tym samym odpowiednie menu wyboru. Krótko – proste i intuicyjne rozwiązanie.
Na ten moment nie wiadomo, czy Snap Inc. otrzyma prowizję tytułem sprzedanych przedmiotów, czy może wprowadza nowość jedynie w celu ratowania spadającej popularności swej aplikacji. Faktem natomiast jest, że – mając na uwadze profil statystycznego użytkownika Snapchata – pomysł ma szanse okazać się strzałem w dziesiątkę. Jedna koleżanka pozazdrości drugiej butów czy torebki i – mówiąc nieco kolokwialnie – interes ubity.