W iOS nadchodzą zniżki dla nowych klientów aplikacji z subskrypcjami

W iOS nadchodzą zniżki dla nowych klientów aplikacji z subskrypcjami

W iOS nadchodzą zniżki dla nowych klientów aplikacji z subskrypcjami
Oskar Ziomek
07.11.2017 14:03

Apple wychodzi naprzeciw deweloperom i rozszerza opcje wyceniania aplikacji dostępnych w ramach automatycznie odnawialnych subskrypcji. O nowym podejściu wspomina już teraz w informacjach o wydaniu wersji beta iOS-a 11.2. Po zmianach, twórcy programów będą mogli zaoferować nowym użytkownikom niższą cenę.

Taka możliwość uzupełni dostępną obecnie opcję pełnej opłaty lub darmowego okresu próbnego w przypadku programów, które wykorzystują automatycznie odnawialną płatność opartą na subskrypcji. Twórcy aplikacji będą mogli ustalić poziom zniżki oraz wskazać okres, przez jaki będzie ona obowiązywać. Jak czytamy w cytowanym przez serwis 9to5Mac fragmencie informacji o wersji testowej iOS-a:

iOS 11.2 wprowadza nowe klasy (...) i właściwości (...), by dzięki nim uzupełniać szczegóły związane z cenami i okresem rozliczeniowym dla automatycznie odnawialnych subskrypcji (...). Ceny będzie można ustalać z poziomu strony dotyczącej zakupów w aplikacji w iTunes.

W założeniu nowa opcja ma oczywiście pomóc deweloperom dotrzeć do większej liczby użytkowników, których zachęcić powinna niższa cena rozpoczęcia nowej subskrypcji. W połączeniu ze zmienioną w ubiegłym roku na korzyść twórców programów metodą obliczania zysku Apple od każdej sprzedanej aplikacji z subskrypcją, może to realnie zachęcić deweloperów do korzystania z tego sposobu finansowania swoich aplikacji.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)