YouTube na Google I/O: 360° w TV i baloniki za pieniądze

YouTube na Google I/O: 360° w TV i baloniki za pieniądze17.05.2017 20:19
YouTube na Google I/O: 360° w TV i baloniki za pieniądze

YouTube – tym serwisem żyje młode pokolenie, z niego czerpierozrywkę i wiedzę. Na tegorocznym Google I/O nie mogło zabraknąćserwisu oglądanego przez miliard osób miesięcznie, szczególnieteraz, gdy coraz więcej osób zaczyna oglądać wideo na znaczniebardziej niewolnym i zamkniętym serwisie, tj. Facebooku. I odwłaśnie pochwały otwartości i dostępności YouTube’a zaczęłaswoje wystąpienie Suzan Wojcicki, CEO serwisu.

Każdego dnia użytkownicy oglądają na YouTube miliard godzinwideo, traktując ten serwis nie tylko jako katalog klipów, ale teżplatformę komunikacji, na której toczą się burzliwe częstorozmowy. Z tych rozmów wynikają przeróżne rzeczy – Wojcickiwspomniała o małym chłopcu, który dzięki takim rozmowom otrzymałwydrukowaną na drukarce 3D protezę ręki.

Chwytające za serce historie to nie wszystko. Od stronytechnicznej YouTube zdecydowanie przeniosło się na urządzeniamobilne, już 60% ruchu pochodzi z nich. Do tego rośnie popularnośćaplikacji YouTube na telewizorach smart, przystawkach telewizyjnych ikonsolach.

A co nowego dla tych platform? 360 stopni. Przesuwając widokpilotem, możemy oglądać wideo pod dowolnym kątem – dotyczyć toma także nagrań na żywo. Ciężko będzie telewizji przyszłościuniknąć wpadek.

350199989945132993

Kolejna ciekawa rzecz to Super Chat – coś w rodzaju mechanizmufinansowego wspomagania youtuberów przez ich fanów. Sponsorowanewiadomości zostają podświetlone w czacie, im więcej pieniędzy,tym bardziej spektakularne podświetlenie, więcej latającychbalonów. No cóż, ktoś tu musiał wcześniej używać Twitcha.

Programy

Aktualizacje
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)