YouTube na Google I/O: 360° w TV i baloniki za pieniądze

YouTube – tym serwisem żyje młode pokolenie, z niego czerpierozrywkę i wiedzę. Na tegorocznym Google I/O nie mogło zabraknąćserwisu oglądanego przez miliard osób miesięcznie, szczególnieteraz, gdy coraz więcej osób zaczyna oglądać wideo na znaczniebardziej niewolnym i zamkniętym serwisie, tj. Facebooku. I odwłaśnie pochwały otwartości i dostępności YouTube’a zaczęłaswoje wystąpienie Suzan Wojcicki, CEO serwisu.

YouTube na Google I/O: 360° w TV i baloniki za pieniądze

Każdego dnia użytkownicy oglądają na YouTube miliard godzinwideo, traktując ten serwis nie tylko jako katalog klipów, ale teżplatformę komunikacji, na której toczą się burzliwe częstorozmowy. Z tych rozmów wynikają przeróżne rzeczy – Wojcickiwspomniała o małym chłopcu, który dzięki takim rozmowom otrzymałwydrukowaną na drukarce 3D protezę ręki.

Chwytające za serce historie to nie wszystko. Od stronytechnicznej YouTube zdecydowanie przeniosło się na urządzeniamobilne, już 60% ruchu pochodzi z nich. Do tego rośnie popularnośćaplikacji YouTube na telewizorach smart, przystawkach telewizyjnych ikonsolach.

A co nowego dla tych platform? 360 stopni. Przesuwając widokpilotem, możemy oglądać wideo pod dowolnym kątem – dotyczyć toma także nagrań na żywo. Ciężko będzie telewizji przyszłościuniknąć wpadek.

Obraz

Kolejna ciekawa rzecz to Super Chat – coś w rodzaju mechanizmufinansowego wspomagania youtuberów przez ich fanów. Sponsorowanewiadomości zostają podświetlone w czacie, im więcej pieniędzy,tym bardziej spektakularne podświetlenie, więcej latającychbalonów. No cóż, ktoś tu musiał wcześniej używać Twitcha.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (2)